• Okay, eigenlijk ben ik nog bezig met chokers maken die aan de linkerkant van het rek komen, maar ik kon niet wachten om dit te posten haha! Ik presenteer hierbij m'n rekje vol met zelfgemaakte oorbellen. De knopjes zijn allemaal met edelstenen en de oorbellenhangertjes met glaskralen. Één paar daarvan is met larimar, een hele zeldzame (en daarmee ook dure) edelsteen. Dat zijn de lange, blauwe oorbellen rechtsonder. De larimar zit in het midden van de oorbel. ^^ Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie het leukste? (: Welke zouden jullie dragen? ^^

    Van links naar rechts:

    Eerste rij:
    Amethist
    Rozenkwarts
    Goldstone
    Carneool

    Tweede rij:
    Malachiet
    Goldstone (ja nog een keer :'D)
    Amethist (ja ook nog een keer :'D)
    Bergkristal

    Derde rij:
    Rhodoniet (op zilvere oorstekers)
    Agaat
    Hematiet
    Agaat (andere kleur)



    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 22:32 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Dat ziet er echt mooi uit ^^

    Die rode op de onderste plek zijn mooi (:
    En die knoppen met paars en zwart zijn leuk (die 2 paar meest links op de 3e rij)

    Ohhh wat mooi! Ik vind vooral de rozenkwarts qua kleur erg mooi <3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Weer lekker creatief bezig! Ziet er heel tof uit! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh nice. ^^ De amethist en goldstone zou ik wel dragen. Die hangers zijn ook mooi, wauw. Alleen die zou ik niet dragen, omdat niet mijn ding is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Oh nice. ^^ De amethist en goldstone zou ik wel dragen. Die hangers zijn ook mooi, wauw. Alleen die zou ik niet dragen, omdat niet mijn ding is.


    Haha daarom maakte ik ook verschillende soorten oorbellen! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wow, jeetje zeg, wat ontzettend gaaf!! Ben stiekem best wel een beetje jaloers haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Wow, jeetje zeg, wat ontzettend gaaf!! Ben stiekem best wel een beetje jaloers haha


    Dankje! Ahw echt? Hoef je echt niet te zijn hoor! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wow, ik vind ze echt gaaf hoor. Vooral die paarse!

    Wat cool! Maar volgens mij wel een dure hobby? De rozenkwarts is echt op mijn lijf geschreven. Ik kleed me altijd neutraal en dat past daar zo leuk bij. =P
    Ik heb trouwens dezelfde juwelenhouder volgens mij. Als ik de linkerkant ook zie, ben ik er zeker van!

    Alleen bij mij zitten al mijn juwelen al 2 maanden in een potje (sinds de verhuis), oeps. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat cool! Maar volgens mij wel een dure hobby? De rozenkwarts is echt op mijn lijf geschreven. Ik kleed me altijd neutraal en dat past daar zo leuk bij. =P
    Ik heb trouwens dezelfde juwelenhouder volgens mij. Als ik de linkerkant ook zie, ben ik er zeker van!

    Alleen bij mij zitten al mijn juwelen al 2 maanden in een potje (sinds de verhuis), oeps. =P


    Haha ja uiteindelijk wel best duur, maar het is wel zo dat de bolletjes goedkoper zijn voor mij dan voor de meeste, aangezien ik bij die winkel altijd vaste klant ben. (: En ik ben ook de enige die ze koopt. Aan de linkerkant kan je je kettingen hangen, dus zijn er geen gaatjes voor je oorbellen. (: Als je je neutraal kleed, dan past de bergkristal ook goed erbij, aangezien dat past bij alles (: Die doe ik ook het meeste in hehe. ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 10:20 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Haha ja uiteindelijk wel best duur, maar het is wel zo dat de bolletjes goedkoper zijn voor mij dan voor de meeste, aangezien ik bij die winkel altijd vaste klant ben. (: En ik ben ook de enige die ze koopt. Aan de linkerkant kan je je kettingen hangen, dus zijn er geen gaatjes voor je oorbellen. (: Als je je neutraal kleed, dan past de bergkristal ook goed erbij, aangezien dat past bij alles (: Die doe ik ook het meeste in hehe. ^^

    Ja, dan heb ik volgens mij hetzelfde houdertje!



    Al een geluk dat je dan eens een dealtje krijgt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, dan heb ik volgens mij hetzelfde houdertje!



    Al een geluk dat je dan eens een dealtje krijgt. ^^


    Niet helemaal hetzelfde houdertje, want ik heb dat hartje helaas niet! Voor de rest is het wel hetzelfde houdertje (:


    The sun will rise and we will try again.

    Diable schreef:
    Weer lekker creatief bezig! Ziet er heel tof uit! :3


    Hey dankje! :3


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Haha daarom maakte ik ook verschillende soorten oorbellen! (:

    Ga jij ze wel allemaal zelf dragen? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ga jij ze wel allemaal zelf dragen? ^^


    Ja ^^ Ik heb twee paar goldstone oorbellen, waarvan ik een paar heb gemaakt voor m'n zus haar verjaardag (in januari). Daarnaast heb ik een paar weggegeven aan m'n moeder. (: Ook heb ik een paar weggegeven bij de giveaway. De oorbellen die ik hier heb gemaakt, zijn oorbellen die ik allemaal zelf leuk vind! (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 22:39 ]


    The sun will rise and we will try again.