• Op een afschuwelijke dag zijn we allemaal te weten gekomen dat het Verenigd Koninkrijk uit de EU wilt stappen. Maar Schotland en Wales willen dit eigenlijk helemaal niet! Daarom proberen ze hun onafhankelijkheid te verkrijgen, en kunnen ze zo terug bij de EU komen. Momenteel is dit nog niet gelukt, maar het zal lukken. Dat weet ik gewoon.

    Maar nu terzake. ScotIand en ik (WaIes) organiseren af en toe eens wedstrijdjes tegen elkaar. En dat gaan we nu dus weer doen. Een maand lang moeten we zoveel mogelijk polls, stories, quizzen, gedichten, ... Over het desbetreffende land maken. ScotIand dus over Schotland en WaIes dus over Wales. En jullie zullen je nu vast en zeker afvragen "Waarom moet hier nu een topic over komen?" Wel, er zijn enkele polls gemaakt over onze creaties en ons profiel, waarin jullie kunnen stemmen welk jullie het mooiste vinden. Ze staan allemaal op mijn (WaIes) profiel, dus ik zou zeggen:



    De persoon met op het einde de meeste stemmen krijgt zijn onafhankelijkheid. En eeuwige roem!!!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 14:05 ]

    Vinden jullie dit een leuk concept?