• Ik heb nu 6mm in en ga nu naar 8 mm. Alleen krijg ik die 8mm er echt niet in... en op de helft 7mm blijftie niet zitten.... is er echt geen mogelijkheid dat er ergens een 7mm te vinden is en ook een 9mm? Of heeft er iemand advies hoe ik die 8 ik kan krijgen... ik wacht altijd netjes 6/8 weken voordat ik een mm verder ga. En ik ben nu erg gefrustreerd dat t niet lukt... help!

    ( ik gebruik de gewone chir staal tapers) zie foto



    nu hoorde ik ook van sommige mensen dat deze fijner kunnen zijn en dat ie blijven zitten op het punt dat je hem wilt hebbe, (zie foto 2) maar of dat waar is?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 16:13 ]


    I just come to read

    Throne schreef:
    (...)

    Dat rubbertje blijft dus net niet zitten... en verder krijg ik de stretcher er niet in.
    Ik heb alles gegdaan volgens de regels.

    Ik baal gewoon dat er nergens 7mm is.... laatste hoop is een spiraal of nog even extra wachten.. but thanks!


    En als je een rubbertje aan de voor en achterkant van je oor doet? Ik ben gewoon hardop aan het denken :p

    Wat je wel met een spiraal kan doen is er een van 8mm kopenen die dan zo ver door duwen als gaat en hem dan daar even laten stretchen (dan zal dan waarschijnlijk zo'n 7mm zijn) en als dat past hem gewoon verder schuiven naar 8mm.

    Net ff op alloverpiercings gekeken (waar ik al mn sieraden en zo vandaan haal) en daar hebben ze helaas ook geen stretchingtools voor 7mm ):


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Hier hebben ze een stretcher van 7mm, mocht je er naar zoeken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Hier hebben ze een stretcher van 7mm, mocht je er naar zoeken.


    oh my gott jij bent mijn held!!! is het een betrouwbare site?


    I just come to read

    Emmert schreef:
    (...)

    En als je een rubbertje aan de voor en achterkant van je oor doet? Ik ben gewoon hardop aan het denken :p

    Wat je wel met een spiraal kan doen is er een van 8mm kopenen die dan zo ver door duwen als gaat en hem dan daar even laten stretchen (dan zal dan waarschijnlijk zo'n 7mm zijn) en als dat past hem gewoon verder schuiven naar 8mm.

    Net ff op alloverpiercings gekeken (waar ik al mn sieraden en zo vandaan haal) en daar hebben ze helaas ook geen stretchingtools voor 7mm ):


    dankje maar wat je dus net vertelde heb ik gedaan haha en dat lukt gewoon niet ... ik kan hem dus niet op 7mm vast zetten... op de een of andere manier blijft dat ringetje net niet zitten.


    I just come to read

    ^^
    Ja hoor, heb er zelf altijd m'n spullen besteld en is altijd netjes en snel geleverd. (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    ^^
    Ja hoor, heb er zelf altijd m'n spullen besteld en is altijd netjes en snel geleverd. (:

    ik heb maar 2x 7mm besteld ^^ liever eerst dat voordat ik aan een spiral begin hehe
    en mn vriend vind een spiral echt lelijk dus denk dat ie er niet zo blij mee is xD hij vind het al erg dat ik tunnels heb ;p


    I just come to read

    Wat hebben mensen toch met hun oren stretchen? Ik vind het echt verschrikkelijk en eng. Maar ik hoop dat het je lukt en je eruit komt met waarom het nou (niet) gebeurd. Je krijgt hier genoeg hulp zo te zien ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Good day, hier is je friendly neighbourhood zeikwijf die je even komt vertellen dat tapers en spirals not the way to go zijn! Tapers en spirals zorgen voor onnodige schade, en kunnen nog wel een een flinke blowout veroorzaken. Wat je het beste kunt doen voor gezonde oorlelletjes is glazen single flared plugs aanschaffen en eens in de drie maanden een millimeter groter gaan, of wanneer je oorlellen rekbaar genoeg zijn. Dagelijks ook even insmeren met jojoba-olie en je oorlellen zullen van je houden. Het is iets duurder en het duurt langer, maar piercings zijn een luxe. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een 7 mm gekocht via crazy factory. Kreeg 8 er ook niet doorheen, scheurde zelfs wat lol oeps


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik heb een 7 mm gekocht via crazy factory. Kreeg 8 er ook niet doorheen, scheurde zelfs wat lol oeps


    Bij crazyF kon ik ze niet vinden haha ik zal wel verkeerd gekeken hebben... heb ze nu via een andere site en duurt maar een dag ipv 5 dagen zoals bij crazyF..


    I just come to read

    Kaikoma schreef:
    Good day, hier is je friendly neighbourhood zeikwijf die je even komt vertellen dat tapers en spirals not the way to go zijn! Tapers en spirals zorgen voor onnodige schade, en kunnen nog wel een een flinke blowout veroorzaken. Wat je het beste kunt doen voor gezonde oorlelletjes is glazen single flared plugs aanschaffen en eens in de drie maanden een millimeter groter gaan, of wanneer je oorlellen rekbaar genoeg zijn. Dagelijks ook even insmeren met jojoba-olie en je oorlellen zullen van je houden. Het is iets duurder en het duurt langer, maar piercings zijn een luxe. :Y)


    advies kan nooit kwaad; ik ben er altijd blij mee ^^
    heb alleen nooit geweten wat glazen single flared plugs zijn... ik ga eens een kijkje nemen


    I just come to read

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    advies kan nooit kwaad; ik ben er altijd blij mee ^^
    heb alleen nooit geweten wat glazen single flared plugs zijn... ik ga eens een kijkje nemen


    Bodyartforms (wel een buitenlandse website) heeft er een heleboel. Mocht je geïnteresseerd zijn, neem eens een kijkje bij de Facebookgroep "Ear Stretching Network", zij kunnen je sowieso helpen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted