• Hallo allemaal!

    Ik zoek een cover voor een fanfiction over Draco Malfoy. De titel van het verhaal is Cave Inimicum en deze zou ik graag op de cover willen hebben. Het liefste wil ik een verticale cover.
    Qua foto's van Draco Malfoy heb ik geen specifiek plaatje in gedachten. Het liefste een foto waar hij niet al te blij op kijkt, het mag ook een foto zijn dat je hem van de zijkant of achterkant ziet. (voorbeelden: 1, 2, 3
    Ten tweede wil ik er een foto op van Sophie Turner. Ook hiervoor heb ik niet echt een voorkeur. Het liefste zou ik de twee naast elkaar hebben of in elkaar geblend.

    Je mag van mij maken je wil, ik heb namelijk nog niet echt een idee voor een specifieke cover.

    Vragen? Stel ze c:

    Thanksssss!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb geen idee of dit de sfeer is die je zoekt en daarnaast ben ik niet bepaald de beste covermaker hier op Q, but I tried something.



    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik heb geen idee of dit de sfeer is die je zoekt en daarnaast ben ik niet bepaald de beste covermaker hier op Q, but I tried something.




    Wow I like it! De sfeer is heel goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Done. Hope you like it! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb 'm een beetje eenvoudig gelaten (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wauw ze zijn echt allemaal heel erg mooi! Dit gaat lastig worden


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bedankt iedereen voor het maken van een cover. Ik heb besloten om te gaan voor de cover van Goldstein, deze past in mijn beleving het beste bij mijn verhaal. Ontzettend bedankt! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Bedankt iedereen voor het maken van een cover. Ik heb besloten om te gaan voor de cover van Goldstein, deze past in mijn beleving het beste bij mijn verhaal. Ontzettend bedankt! c:


    Oh wat leuk! ^^


    Happy Birthday my Potter!