• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stiles schreef:
    (...)

    Same, same :') Ik kan ze echt niet uitstaan tbh. Ook dat "als je dat nou gelijk had gezegd" en van "ik doe het heus wel hoor". Wat een schijnheilige kerel. Ik baal echt dat Jay Jay weg is :c #bertieftw

    Ooooh wat vals van dio, nu heb ik nog maar twee mensen die ik leuk vind : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I don't know what do to. I am honestly lost. Ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet; wie ik ben. Wat ik wil. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil verdorie een keertje gelukkig zijn, is dat te veel gevraagd?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Menswear schreef:
    (...)
    Ooooh wat vals van dio, nu heb ik nog maar twee mensen die ik leuk vind : (



    Ik hoop echt dat Jessie Thomas verslaat. Ik gun het Dio echt niet om de hele serie te winnen, hij is veel te vol van zichzelf :')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MabeI schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik moet lachen of huilen (':


    het maakt me gewoon zo droef van binnen. weet je, hoewel ik het er niet mee eens ben, kan ik begrijpen dat mensen gefrustreerd zijn. hoewel ik nooit ga begrijpen dat je het dan maar gewoon uitwerkt op iemand anders die er anders uitziet of een andere religie heeft dan jij, gaat dit echt nog een stap verder.
    ik heb het echt gehad met die "white genocide", "white nationalism" (net alsof Amerika ooit wit gewéést is), "white pride" et cetera. het maakt me gewoon zo verdrietig dat mensen zo verbitterd kunnen zijn binnenin


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    het maakt me gewoon zo droef van binnen. weet je, hoewel ik het er niet mee eens ben, kan ik begrijpen dat mensen gefrustreerd zijn. hoewel ik nooit ga begrijpen dat je het dan maar gewoon uitwerkt op iemand anders die er anders uitziet of een andere religie heeft dan jij, gaat dit echt nog een stap verder.
    ik heb het echt gehad met die "white genocide", "white nationalism" (net alsof Amerika ooit wit gewéést is), "white pride" et cetera. het maakt me gewoon zo verdrietig dat mensen zo verbitterd kunnen zijn binnenin


    Ik zie het eigenlijk meer als domheid, omdat ze gewoon al geen enkele echte feiten hebben.
    Maar ja, het feit dat zo veel mensen zo denken (en president kunnen worden, like wtf?) Is echt heel droevig en beangstigend.


    Mhm?

    Dit is echt zoo-o-o-o-o raar
    Did not see that coming

    // Hoe groot is een baarmoeder? Heb ik niet gewoon een soort innerlijke hartbloeding want er komt echt een load bloed uit mijn onderste dat ik er bang van word

    Waarom zeg je al de hele dag niet terug dat je van me houdt en stuur je nu ook plotseling geen weltrusten appje meer? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stiles schreef:
    (...)


    Ik hoop echt dat Jessie Thomas verslaat. Ik gun het Dio echt niet om de hele serie te winnen, hij is veel te vol van zichzelf :')

    Ja dat hoop ik dus ook echt, ik ben wel blij dat bertie het voor zichzelf opnam! Ja maar hoe triest, beetje alle mannen eruit stemmen om zeker te weten dat hij wint. Want ja duh tuurlijk wint hij van de vrouwen. En dan ook nog trots zijn. No just no


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer je je muziek aan wilt doen maar het staat al aan ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You just lost all my respect.
    * Correction: the tiny part that was left of it.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:34 ]


    Grappig dat mensen het wel liken, maar dus totaal niet zien wat ik er bij zeg :W

    how's love interest going thanks4askingelise vrij ellendig zie geen boeking van vooruitgang buiten dan dat we praten en lachen en praten en lachen als vrienden en dan heb je manon die ertussen komt lovecrashen en derp

    de realisatie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Why so dead?

    Weet je, soms maak je het gewoon moeilijk voor jezelf. Ik snap dat het niet chill is dat alles aan komt waaien, maar je moet het accepteren. Je bent 20 (bijna 21) en je kunt gewoon nog niet alles weten en nog niet alles meegemaakt hebben. Stop being so hard for yourself.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat hartje op mijn foto op fb. Misschien is het tijd om mijn ouders over hem te vertellen. Gezien we ook al zowat een relatie hebben. Omg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.