• Een hele goedemiddag!

    Ik was druk bezig met kerstkaarten schrijven toen ik mij bedacht dat ik eigenlijk nog heel weinig contacten over heb hier op Quizlet. Door alle drukte van de afgelopen periode zijn deze een beetje verwaterd en als ik er zo over nadenk, is dat best zonde. Ik heb op dit moment dan ook de neiging om bij iedereen iets in zijn gastenboek te plaatsen, om zo ook weer nieuwe contacten op te doen. Zeg nu zelf: dat is (bijna) altijd leuk. Maar in plaats van dat te doen, heb ik besloten om toch een topic aan te maken. De andere topics zijn ook vrij ver op de achtergrond verdwenen, dat ik daar ook geen verdere zoektocht naar wilde houden. Daarbij kunnen andere mensen, die net als mij behoefte hebben aan nieuwe sociale contacten, ook gelijk berichtjes versturen. En ik weet natuurlijk wie ik bericht kan sturen :Y) Dus laat vooral een berichtje achter..


    Oh ja, willen jullie ook heel lief zijn en Krolock haar gb ook even wat leven inblazen, want zij zit met hetzelfde probleem.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 15:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja, ik heb ook behoefte aan nieuwe contacten (ja wanneer niet (cat) )! *O*

    Oeeh, ja ik ook!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mijn gb staat altijd open voor berichtjes!


    i wanna die with you once or twice.

    Ooh, vandaar dat berichtje laatst. :Y) Grapje. Ik zal binnenkort misschien iets sturen als ik inspiratie heb. Ik zit eigenlijk vrij veel op het forum, maar ik ben niet echt speciaal bevriend met heel veel mensen op het forum.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ooh, vandaar dat berichtje laatst. :Y) Grapje. Ik zal binnenkort misschien iets sturen als ik inspiratie heb. Ik zit eigenlijk vrij veel op het forum, maar ik ben niet echt speciaal bevriend met heel veel mensen op het forum.


    Altijd toch (bat) En daar hou ik je aan, want anders kom ik weer langs.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Naomi
    Ik beantwoord je gb vanavond of morgen c:

    @Laura
    Pick me! Pick me!

    @Manon
    But you've got me *wbw*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Naomi
    Ik beantwoord je gb vanavond of morgen c:

    @Laura
    Pick me! Pick me!

    @Manon
    But you've got me *wbw*


    Precies! Daarom zei ik niet heel veel mensen, ipv niemand, haha. Oké, dat klinkt echt super zielig. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn GB en PB staan altijd voor iedereen open.

    Met Naomi kletsen is gezellig. *O* *maakt reclame* :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh met mij mag je altijd kletsen!
    Ik heb toch amper een sociaal leven dus zit ik mijn tijd hier maar door te brengen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Rubin schreef:
    Met Naomi kletsen is gezellig. *O* *maakt reclame* :p


    Nawh, dit vind ik lief! (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik stel me ook graag beschikbaar! : )


    ©1998

    Als het goed is, heeft iedereen inmiddels een berichtje c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil nog best wel doodgespamd worden hoor :Y)

    Krolock schreef:
    Ik wil nog best wel doodgespamd worden hoor :Y)


    Weet je het zeker? (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer