• Net was ik mijn moeder in de stad. Ik had nog een boekenbon en daar van heb ik een boek gekocht, verder heb ik bij de hema ook nog 2 boeken in de opruiming gekocht.

    Wij zijn ons brein ~ Dick Swaab
    Terug naar de jungle ~ Sabine Keugler
    Gele Sneeuw ~ Antonije Zalica

    Ik ben echt super blij met mijn aankopen. Ondanks dat ik eigenlijk had gezegd dat ik geen boeken meer mocht kopen van mezelf omdat ik de afgelopen echt meer gekocht heb dan ik kan lezen. Bij de Action kun je nu namelijk super leuke boeken krijgen voor €2.00 - €3.00. Het zijn echt normale boeken niet "de bloedschone blonde verloor haar hard aan zowel de Viking als zijn broer" romans. Sommige boeken liggen er ook nog met stickers op dat ze €10 waren eerst. Dus als je nog opzoek bent naar leuke goedkope boeken is dat zeker een goede optie.

    Hebben jullie onlangs nog leuke boeken gekocht?


    ©1998

    Klinkt goed! Voor mijn onlangs gekochte boeken kun je het beste de betreffende blogpost lezen op Dromen over boeken


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Klinkt goed! Voor mijn onlangs gekochte boeken kun je het beste de betreffende blogpost lezen op Dromen over boeken


    Dat ziet er echt gaaf uit zeg! Mooie lay-out ook, ik denk dat ik je blog eens een tijdje ga volgen.


    ©1998

    Groningen schreef:
    (...)

    Dat ziet er echt gaaf uit zeg! Mooie lay-out ook, ik denk dat ik je blog eens een tijdje ga volgen.


    Dankje! Ik ben er gister en vandaag al twee hele middagen mee bezig geweest. (en daarvoor ook al een aantal avonden) Nu alleen nog de pagina's doornemen en de puntjes op de i zetten. Mocht je het willen volgen, ik post elke vrijdag een recensie online en zo nu en dan op dinsdag een extra artikel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk! nieuwe boeken zijn altijd leuk (:

    Ik heb voor sint het scriptvorm van fantastic beast gekregen als dat telt als kopen. Ik was erbij toen mijn moeder het kocht


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Onlangs ben ik naar een Sleepover van uitgeverij Unieboek geweest en daar heb ik "een paar" boeken ingeslagen. Verder ook twee van Sinterklaas:

    + The Cage, Megan Shepherd
          + De Jacht (deel 2), Megan Shepherd
    + De Hongerspelen
    + Girl Online
    + Trials of Apollo #1, Rick Riordan
    + Het Meisje met de Glazen Voeten, Ali Shaw
    + Een Hof van Doorns en Rozen, Sarah J Maas
          + Een Hof van Mist en Woede (deel 2), Sarah J Maas
    + Fantastic Beasts and Where to Find Them (Screenplay), JK Rowling

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 16:21 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    niet "de bloedschone blonde verloor haar hard aan zowel de Viking als zijn broer" romans.


    Welk boek is dat? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hooo dat boek over hersenen gaat nu op mijn verlanglijst.

    Laatste sinterklaas heb ik vier (vier!!!) boeken gekregen:
    All the bright places, Jennifer Niven
    Zevende Hemel, James Patterson
    It's kind of a funny story, Ned Vizzini
    De Geheime Kerk, Jan Vermeer


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nieuwe boeken zijn leven. ^^
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik boeken heb gekocht, maar dat waren:
    Helen Vreeswijk - Vermist
    Mel Wallis de Vries - Haat


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Potter en de Vuurbeker en Harry Potter en de Halfbloed Prins voor 5 euro totaal (:
    Heb ze al een miljoen keer gelezen, maar heb de serie alleen in het Engels. Nu dus die delen in het Nederlands, haha, kon ze voor die prijs niet laten liggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Damn, ik ben jarloers! Ik moet nog flink wat boeken gaan kopen van mijzelf.(nerd)