• Want het bracht mij op een Story idee wat bruikbaar was voor Go-Short. Een tijdje terug, toen Finding Dory net uit was, kwam ik als grote Finding fan een plaatje tegen van een bewerkte cover van de film waar opstond "Finding Money". Ik was onmiddellijk compleet enthousiast, want dat moest toch zeker echt een geweldig verhaal zijn. En nu zullen jullie mogelijk denken: huh? Maar ik las dus "Finding Moony" en ik dacht dat het een Marauders fanfic was. Kan je nagaan hoe teleurgesteld ik was, toen er "Finding Money" bleek te staan. Wat op zich ook wel grappig was natuurlijk, maar nu kon ik die awesome story waarvan ik dacht dat hij bestond alsnog niet lezen. En dan valt het natuurlijk maar één ding te doen: de story zelf schrijven.

Dus ik presenteer u nu vol trots:

FINDING MOONY

There are those moments when you can not seem to find that particular thing you are looking for. Mostly it are keys, those Merlin damn keys. They always seem to disappear the moment you need them most, but this story is not about keys. It is however about a boy quite similar to a key actually. A lost Marauder boy. You would think it is a nice story. Funny and silly, since it always was funny and silly when it came down to those four boys. But one shouldn't forget that there was in fact a war occurring and not just outside the castle walls. No, fear and hatred had spread everywhere. Even in the safest place on earth, one just simply wasn't safe. And so they had to find him, fast. No matter what. They had to find Moony before it was too late.

It occurred to him the boy resembled a game of hide and seek

It was only then he realized he'd never been a very good seeker

Hogwarts bares secrets far     
    greater than your imagination can     
                envision                  _______________________________     

A Marauder Short Story           
    Participates at Go Fanfic           
    Copyrights go to J.K. Rowling           
    Begins at 13-12-16           

[ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 9:23 ]

Happy Birthday my Potter!

Wauw, dat is nog eens een mooie manier om een idee voor een story te krijgen haha. ^^
    De lay-out is trouwens heel erg mooi :3

Every villain is a hero in his own mind.

Soooo pretty :9~
    En Remus is mijn absolute favoriet, dus mijn abo heb je! ^^

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

You would think it is a nice story. Funny and silly, since it always was funny and silly when it came down to those four boys. But one shouldn't forget that there was in fact a war occurring and not just outside the castle walls.

Oh nee he, dit gaat weer zo'n story worden die mijn hart uit mijn lichaam rukt. :/

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Wooaah, wat ontzettend gaaf! En je opmaak is ook zooo pretty! *O*

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wat een gaaf idee! Nice(:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Navigator schreef:
    Wauw, dat is nog eens een mooie manier om een idee voor een story te krijgen haha. ^^
    De lay-out is trouwens heel erg mooi :3

Ik zou serieus een topic kunnen vullen met alle momenten dat ik iets verkeerd lees, waardoor er iets ontzettend achterlijks ontstaat dat ofwel gelach ofwel inspiratie ofwel beide oplevert, ghehe :W

En thanks ^^

Frodo schreef:
    Soooo pretty :9~
    En Remus is mijn absolute favoriet, dus mijn abo heb je! ^^

Yay dankjewel c:

Patholoog schreef:
    (...)

Oh nee he, dit gaat weer zo'n story worden die mijn hart uit mijn lichaam rukt. :/

Maybe I just want everyone to think that. Or maybe it is, but I want you to think that it isn't by saying that I maybe just want you to think that... (wbw)

ProngsPotter schreef:
    Wooaah, wat ontzettend gaaf! En je opmaak is ook zooo pretty! *O*

Thank youuuu c:

Bludger schreef:
    Wat een gaaf idee! Nice(:

Ghehehe go dyslexie *O*

Goldstein schreef:
    (...)

Ghehehe go dyslexie *O*

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

I am a nice professor, not a mindless eating machine. If I am to change this image, I must first change myself. Students are friends, not food.
    - Moony           

Ik heb de eerste badge van Go-Fanfic behaald en heel positief commentaar gekregen op de lay-out en de proloog!

De nieuwsgierigen kunnen het commentaar hier vinden. Feedback van lezers is overigens ook altijd zeer welkom, dus mocht je iets kwijt willen, dan mag dat altijd! Verder kan ik nu aan de slag met het eerste hoofdstuk van het daadwerkelijke verhaal. Die zal uiterlijk zondag de 18e online komen.
    - Evans

'Cause she was like, "woaaaah.", and I was like, "woaaaah.", and we were like, "woaahh..."
    - Prongs           

I shall call h1m Moony and he shall be m1ne and he shall be my Moony. Come on, Moony. Come on, l1ttle Moony.
    - Padfoot     

Voor de mensen die denken dit hoofdstuk al gezien/gelezen te hebben: er is een heel stuk toegevoegd (plus deze en de voorgaande stukken zijn verbeterd).

Merl1ns d1rty napp1es, he t0uched the butt
                                                          - W0rmta1l

Stop being so dramatic, Black. When something is too hard, there is always another way.
    - Evans     

I am a nice professor, not a mindless eating machine. If I am to change this image, I must first change myself. Students are friends, not food.
    - Moony           

[ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 23:47 ]

Finding Moony heeft Go fanfic 2016/2017 gewonnen en is bekroond met de volgende badges:

Beste Dialoog

Mooiste Openingszin

Mooiste Lay-out

Hierbij is deze story en dit Go fanfic avontuur dus tot een knallend einde gekomen c: