• Hoi lieve Quizletmensjes,

    Zoals sommigen van jullie misschien nog/al weten, heb ik een tijdje geleden een boek geschreven (topic), in eerste instantie als een soort kort verhaal voor mijn eindwerkstuk op school, maar uiteindelijk uitgegroeid tot een volwaardig boek, onder de titel Jeuk, daar krijg ik de kriebels van. Het is een Young Adult, over de zeventienjarige Hendrik, die met zijn kast van een huis en zijn collectie poloshirts eruit ziet alsof hij zijn leventje wel op orde heeft, maar na de dood van zijn opa komt hij erachter dat zijn leventje zich meer in een staat van absolute chaos bevindt. Zijn vader is een lul, zijn zus is dood en zijn beste vriend maakt meer gevoelens in hem los dan hij eigenlijk zou willen. Al met al combineert het een beetje humor met een puberaal zeikperspectief (aka Hendriks perspectief) in een toch nog ergens volgens mij wel serieuze setting. Of zo. Om even een vaag beeld te schetsen.

    Anywho, ik had dus dat verhaal geschreven voor school. Helemaal leuk, superblij toen het af was - zelfs zo blij, dat ik toen een uitgeverij (LetterRijn) heb gecontacteerd en het manuscript heb opgestuurd. Eigenlijk niet eens echt met grote verwachtingen, want ik keek vooral uit naar het professionele commentaar dat zou komen met de (voor mij zeer waarschijnlijke) afwijzing.

    Nou, is iets anders gelopen, dus. Afgelopen woensdag kreeg ik een mailtje van de uitgever: ze willen hem uitgeven! 28 december heb ik een gesprek met ze. Er zijn nog geen contracten ondertekend, dus technisch gezien staat nog niets vast, maar eigenlijk een soort van in de praktijk gaat het waarschijnlijk stiekem gewoon dus gebeuren, eigenlijk. Mijn boek wordt uitgegeven, door een echte uitgever. Wooh! *O* Stiekem vind ik dit toch wel heel erg supergaaf, haha.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is echt super gaaf! Laat je weten waar we hem kunnen kopen? Ik ben echt enorm benieuwd.


    ©1998

    Aah zo tof! Gefeliciteerd! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wat gaaf, gefeliciteerd! Het lijkt me ook wel een verhaal dat ik zou willen lezen, dus ik ben benieuwd als het uitkomt! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Who! Zo cool! Gefeliciteerd Jip! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Ik weet toevallig dat het een heel goed verhaal is, dus je verdient het zeker.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh wooow! Gefeliciteerd! :'D


    The soul needs autumn.

    Wow. Echt nice. *O**O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Super gaaf, Jip! Ik word er echt spontaan enthousiast van voor je! c: Laat je het ons weten als hij uit is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is echt nice!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    jaaaa that's amazing jip


    i put the fun in funeral

    HOOO dat is zo nice! Ik ben echt super blij voor je. Als ik jou was zou ik de hele dag gaan gillen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wow wat gaaf. Gefeliciteerd


    It's never gonna happen, Guys.

    Firgun schreef:
    Super gaaf, Jip! Ik word er echt spontaan enthousiast van voor je! c: Laat je het ons weten als hij uit is?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteeeerdd!! Super gaaff!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ohmygod, gewoon bij een echte uitgever!!! Dat is ZO TOF! GEFELICITEERD!!!!

    Je omschrijving klinkt wel echt heel leuk, ik zou 'm wel willen lezen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly