• Beste users,

    Wij willen ons graag verduidelijken omtrent het sluiten van trolltopics. Het blijkt dat een aantal mensen denken dat wij trolltopics niet meer sluiten, wat niet het geval is. Wij controleren of er in het topic nog een nuttige, niet trollgerelateerde conversatie gevoerd wordt. Is dat het geval, dan verplaatsen wij het topic naar het Offtopic-subforum. Dit is dus alleen zo als het niet trollgerelateerd is. Is dit wel het geval, dan sluiten we het topic. Er is trouwens nooit direct gezegd dat wij trolltopics niet meer zouden sluiten.

    Wij hopen dat dit zo duidelijker is. Mochten er nog vragen zijn, dan mogen deze uiteraard gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb toch echt ooit eens gelezen dat het niet gesloten zou worden als het gezellig was... Maar ik kan zo snel het topic met de vorige mededeling over trolltopics niet vinden.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 15:42 ]

    Ik vind juist dat ze iets te snel worden gesloten. Sommige zijn echt grappig en die fleuren de sfeer hier een beetje op en dan wordt het gesloten. En dan hangt er meteen weer zo'n hele serieuze kantoor sfeer.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    I'd say: go mods.
    Die trolls hebben we hier niet nodig, dus hun topics ook niet. We kunnen best op andere, betere manieren plezier hebben hier (ten minste, dat hoop ik toch van harte).

    Complimentjes weer voor jullie inzet en verduidelijking.


    Sweetwine schreef:
    I'd say: go mods.
    Die trolls hebben we hier niet nodig, dus hun topics ook niet. We kunnen best op andere, betere manieren plezier hebben hier (ten minste, dat hoop ik toch van harte).

    Complimentjes weer voor jullie inzet en verduidelijking.


    i wanna die with you once or twice.

    Rockabye schreef:
    Ik heb toch echt ooit eens gelezen dat het niet gesloten zou worden als het gezellig was... Maar ik kan zo snel het topic met de vorige mededeling over trolltopics niet vinden.


    Er is wel een topic geopend om het probleem te bespreken (door mijzelf), waarnaast ikzelf ook nog privé gesprekken heb gehad met enkele users om hun vragen te beantwoorden omtrent het sluiten van topics aan de hand waarvan het genoemde topic geopend is en sindsdien wordt er dus gekeken naar het gesprek dat in het topic plaats vindt. In dat topic stond en staat overigens nog steeds heel duidelijk dat het geen toezegging tot verandering was, maar we hebben sindsdien enkele topics wel opengelaten en zijn er iets soepeler in geworden. Ik kan het topic wat jij je meent te herinneren ook nergens vinden en mij ook niet herinneren. Mocht je het wel terug vinden, horen wij het natuurlijk graag!


    Happy Birthday my Potter!

    Standal schreef:
    Ik vind juist dat ze iets te snel worden gesloten. Sommige zijn echt grappig en die fleuren de sfeer hier een beetje op en dan wordt het gesloten. En dan hangt er meteen weer zo'n hele serieuze kantoor sfeer.


    We snappen dat jullie sommige trolltopics leuk vinden, maar trolls horen hier op Quizlet niet thuis. We overleggen met het team en als zij het er mee eens zijn, dan sluiten we het topic. Dit is echter niet om jullie te pesten of om het hier een saaie boel te maken, we doen dit onder andere voor het bestaan van Quizlet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind troll-gedrag aanmoedigen een nogal slechte manier om de site leven in te blazen. Natuurlijk zitten er soms wel grappige topics bij, maar het is niet echt de soort content waar de site voor is gemaakt. Als je behoefte hebt aan een leuk topic dat iedereen laat lachen, verzin dan zelf wat leuks. Ik snap niet waarom mensen überhaupt op trolls reageren, maar ik snap de humor er dan ook 9 van de 10 keer niet van.
    Met andere woorden, ik ben het eens met deze verduidelijking.


    i put the fun in funeral