• Okay, dit is probably het weirdste topic dat ik ooit aan zal maken... Maar:

    Aan iedereen die een relatie heeft of heeft gehad; hoe zijn jullie erachter gekomen dat het wederzijds was?

    okay dit is zo weird maar ik hoop dat jullie willen antwoorden hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Niet... eigenlijk. Ik heb enkel het gevoel dat het maar om één ding draaide bij die jongens...

    Dus ik ben er al een paar jaar helemaal klaar mee. :')

    Krolock schreef:
    Niet... eigenlijk. Ik heb enkel het gevoel dat het maar om één ding draaide bij die jongens...

    Dus ik ben er al een paar jaar helemaal klaar mee. :')


    Oh okay, ja dat kan natuurlijk ook... Maar hadden jullie dan al lang contact of niet?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    We zeiden het elkaar tegelijk, hoewel hij eerder was. Ik vertelde dat ik hem ook leuk vond en hij had dit niet verwacht. En nu hebben we sinds 12-12 wat haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, ik kietelde. En toen kietelde hij terug, en toen ging ik op hem zitten zodat hij niet meer kon kietelen. En toen zoende we. En toen dachten we beide dat we gewoon aandacht te kort kwamen. En toen gingen we samen dansen en naar het strand en dat moment was gewoon zo speciaal voor ons beide dat we elkaar aan keken en het gewoon wisten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    welll ik zit momenteel in de omfg-ik-vind-hem-leuk-en-ik-denk-dat-hij-me-ook-wel-leuk-vindt-or-nahperiode

    ik denk van wel? ik weet alleen niet of hij me even leuk vindt you know
    hij zit bij mij in de klas en ik zit helemaal op de achterste rij en hij op de voorste en elke keer als hij naar zijn locker of zo gaat loop hij langs mijn bank (hij kan evengoed gewoon langs voor gaan, dat is zelfs korter) en dan lacht hij of idk zegt hij iets
    afgelopen vrijdag keek ik toevallig naar hem en was het kinda van 'ik betrapte hem op naar mij kijken' (terwijl ik zelf stiekem keek haha omfg) en toen kijk hij snel weg
    ik weet niet of het wat is maar we praten en lachen gewoon
    soms komt hij naar me toe om te praten of hebben we (onbedoeld) oogcontact

    tbh i really have no idea of het iets betekent


    bij mijn ex was het iets smoother
    een vriendin vertelde me dat hij me leuk vond en toen kon ik wel in de lucht springen
    dus dat wat iets gemakkelijker haha :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BelIona schreef:
    Nou, ik kietelde. En toen kietelde hij terug, en toen ging ik op hem zitten zodat hij niet meer kon kietelen. En toen zoende we. En toen dachten we beide dat we gewoon aandacht te kort kwamen. En toen gingen we samen dansen en naar het strand en dat moment was gewoon zo speciaal voor ons beide dat we elkaar aan keken en het gewoon wisten.


    Dit is echt toppunt van cute c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eh wel we waren film aan het kijken en toen kusten we opeens. Toen ik hem de volgende ochtend in de les zag, sloeg hij zijn arm om me heen en ging er duidelijk van uit dat we dus een relatie hadden. Ik twijfelde eerst een beetje, maar heb besloten er niets van te zeggen en het gewoon een kans te geven en nu twee jaar verder zijn we nog steeds samen. (:


    The soul needs autumn.

    Fleimkepa schreef:
    We zeiden het elkaar tegelijk, hoewel hij eerder was. Ik vertelde dat ik hem ook leuk vond en hij had dit niet verwacht. En nu hebben we sinds 12-12 wat haha


    Was je niet ontzettend zenuwachtig dan om het te vertellen? Hahaha. Wel cute tho :)

    BelIona schreef:
    Nou, ik kietelde. En toen kietelde hij terug, en toen ging ik op hem zitten zodat hij niet meer kon kietelen. En toen zoende we. En toen dachten we beide dat we gewoon aandacht te kort kwamen. En toen gingen we samen dansen en naar het strand en dat moment was gewoon zo speciaal voor ons beide dat we elkaar aan keken en het gewoon wisten.


    AAAAAAAH okay sorry dat vind ik zo cute om te lezen. Maar jullie hadden dus afgesproken of een date of weet ik veel wat?

    Metamorphoses schreef:
    welll ik zit momenteel in de omfg-ik-vind-hem-leuk-en-ik-denk-dat-hij-me-ook-wel-leuk-vindt-or-nahperiode

    ik denk van wel? ik weet alleen niet of hij me even leuk vindt you know
    hij zit bij mij in de klas en ik zit helemaal op de achterste rij en hij op de voorste en elke keer als hij naar zijn locker of zo gaat loop hij langs mijn bank (hij kan evengoed gewoon langs voor gaan, dat is zelfs korter) en dan lacht hij of idk zegt hij iets
    afgelopen vrijdag keek ik toevallig naar hem en was het kinda van 'ik betrapte hem op naar mij kijken' (terwijl ik zelf stiekem keek haha omfg) en toen kijk hij snel weg
    ik weet niet of het wat is maar we praten en lachen gewoon
    soms komt hij naar me toe om te praten of hebben we (onbedoeld) oogcontact

    tbh i really have no idea of het iets betekent


    bij mijn ex was het iets smoother
    een vriendin vertelde me dat hij me leuk vond en toen kon ik wel in de lucht springen
    dus dat wat iets gemakkelijker haha :'D


    Okay, same :'D Maar jij zit er dus ook middenin :'D

    Saorsa schreef:
    Eh wel we waren film aan het kijken en toen kusten we opeens. Toen ik hem de volgende ochtend in de les zag, sloeg hij zijn arm om me heen en ging er duidelijk van uit dat we dus een relatie hadden. Ik twijfelde eerst een beetje, maar heb besloten er niets van te zeggen en het gewoon een kans te geven en nu twee jaar verder zijn we nog steeds samen. (:


    Aaaaaaaaaaah lief dat je hem een kans gegeven hebt en dat jullie nog steeds samen zijn!




    Ik smelt gewoon helemaal van al jullie reacties, ZO LIEF


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jij stelt de juiste vragen. Ik ga dit topic volgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Derks schreef:
    (...)

    Oh okay, ja dat kan natuurlijk ook... Maar hadden jullie dan al lang contact of niet?

    Nouja, ik heb drie relates gehad. En bij alledrie zeiden ze direct al; ik hou van je. Terwijl ik dat nooooit zo gauw zou zeggen. En ik was nog niet echt klaar voor bepaalde dingen en daar pushte ze gewoon bij door.

    Laat ik het zo stellen; ik stond destijds niet sterk in mijn schoenen.

    Poeh - dat is al een tijdje terug. Hij had eerst zijn nummer verkeerd in mijn telefoon gezet en ik dacht dat dat een teken was. Maar dat bleek van niet en hij veranderde het graag en toen hebben we heel vaak gekletst en samen geluncht en hij probeerde mij best wel vroeg te zoenen, en dat vond ik een beetje te vroeg, dus toen had ik een hele mooie schijnbeweging, maar kuste hem wel op zijn wang om zeg maar te laten weten dat het niet erg was (of zoiets?). En daarna appte hij ook dat het een beetje een gekke actie was en dat hij er spijt van had dat het zo was gelopen. Toen we voor het eerst bij hem thuis waren hebben we gezoend en sindsdien hebben we iets (hij vertelde mensen al dat we iets hadden, voordat ik het wist haha).

    Het is echt heel leuk om dit te typen en hier aan terug te denken hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    We waren al een hele tijd goede vrienden, maar sinds begin september waren we echt heel vaak samen. Iedereen dacht dat we wat hadden, maar dat was niet zo. Uiteindelijk is hij eens op mijn kot blijven slapen (omdat we uitgingen met een groep vrienden en hij had een slaapplaats nodig). Sindsdien ben ik er over na beginnen denken of het niks meer kon worden tussen ons, en hij blijkbaar ook, want hij heeft me dit uiteindelijk gevraagd. Ik zou het zelf nooit gevraagd hebben, maar ik ben echt blij dat hij er toen over begonnen is. Ik zei toen dat ik er ook al wel aan gedacht had. Daarna hebben we er enkele weken over nagedacht, of het wel een goed idee was blabla. (Zijn ex is quasi mijn beste vriendin) Maar ja, uiteindelijk was het gewoon al te laat want ik was verliefd (en hij ook). :')
    Mijn goeie raad: begin iets met je beste vriend. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Derks,

    We zijn eerst gewoon beste vrienden geworden, omdat we veel bij elkaar over de vloer kwamen en afspraken, wat later bleek te zijn omdat er we elkaar leuk vonden. En nja dat kietelen gebeurde toen ze hadden afgesproken om een film te kijken en het dansen en het strand was toen ik daar tussen kerst en oud en nieuw bleef slapen (wat vrij normaal was voor ons, aangezien we al een half jaar beste vrienden waren enzo)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 17:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    omfg guys ik krijg gewoon vlinders in mijn buik door dit te lezen

    @hera: dat is echt zooo schattig pffff (bloos)

    en haha rip mijn nederlands
    mijn vorige post staat vol typfouten :'D

    ik ben nog vergeten zeggen dat hij enkele weken terug door de klas riep: 'qing, wil jij met mij dat groepswerk doen?' en toen kinda bye zei tegen zijn beste vriend (ze hebben er ruzie over gehad)
    en toen hebben we dus dat groepswerk gedaan :'D
    ik heb geen idee of het wat betekent maar in mijn hoofd zijn het allemaal gewoon positieve signalen (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 17:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    omfg guys ik krijg gewoon vlinders in mijn buik door dit te lezen

    @hera: dat is echt zooo schattig pffff (bloos)

    en haha rip mijn nederlands
    mijn vorige post staat vol typfouten :'D

    ik ben nog vergeten zeggen dat hij enkele weken terug door de klas riep: 'qing, wil jij met mij dat groepswerk doen?' en toen kinda bye zei tegen zijn beste vriend (ze hebben er ruzie over gehad)
    en toen hebben we dus dat groepswerk gedaan :'D
    ik heb geen idee of het wat betekent maar in mijn hoofd zijn het allemaal gewoon positieve signalen (bloos)



    Hihihi, super logisch toch. Dat zou ik ook zo interpreteren, hoor. Ik hoop dat het wat is en dat het wat wordt!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.