• Ik heb het scherm van mijn laptop gesloopt en om de reparatie te kunnen betalen moet ik wat spulletjes wegdoen. Ik dacht, aangezien me het via Marktplaats het iets te ingewikkeld is, het me misschien lukte op Quizlet. Ook omdat hier veel mensen zitten met dezelfde fandoms.

    Het liefst ophalen, ik woon in Deventer.
    Ik zou ze ook kunnen verzenden, maar dan wil ik graag de kosten delen.

    Once Upon a Time seizoen 1
    Gekocht in 2016
    Een maal afgespeeld, verpakking heeft een paar krasjes

    Van Helsing
    Gekocht in 2012
    Een paar maal afgespeeld, verpakking heeft een paar krasjes

    Deathly Hallows part 2
    gekocht in 2015
    verpakking heeft een paar krasjes

    Game of Thrones seizoen 1 en 3
    Gekocht in 2016
    Eenmaal afgespeeld,
    Verpakkingen hebben een paar kleine krasjes

    Pirates of the Carribean: Stranger Tides, at World's end + boek gebaseerd op de film
    Gekocht in 2012
    Paar keer afgespeeld
    Verpakkingen hebben een paar kleine krasjes

    Sherlock dvd box seizoen 1 t/m 3
    Gekocht in 2016
    Verpakking is vochtig geweest, binnenkant is nog in perfecte staat
    Eenmaal afgespeeld

    Maze Runner box Engelstalig
    Gekocht in 2015
    Gelezen, een boek heeft een vouw in de cover'

    Dan and Phil The Amazing Book is Not on Fire Engelstalig
    Eenmaal gelezen boek is in perfecte staat.


    Als iemand interesse heeft laat a.u.b een reactie achter en we bespreken het via pb. Ik heb geen vaste prijzen, dus graag bieden.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dat is echt zo jammer dat je dat moet verkopen! Ik hoef het zelf niet, ik wilde alleen even kwijt dat je zulke leuke dingen weg moet doen. Ik zou dat echt niet kunnen, hehe.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 20:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeetje, nee. Ik vind het echt sneu dat je dit weg moet doen. Hoeveel kost die reperatie wel niet? o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Misschien kan een mod dit verplaatsen naar stamcafé, want veel users zullen dit niet zien tussen hun actieve topics (:

    ik hoop dat je wat bieders vindt!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als ik het kon betalen had ik het allemaal gekocht. Helaas heb ik al mijn geld uitgegeven aan heel wat boeken. Wat jammer dat je het weg moet doen tough

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:23 ]

    Aw gosh dat vind ik sneu. Helaas kan ik je niet helpen aangezien ik de dingen die ik zou willen hebben, al in mijn bezit heb.
    Ik duim voor je dat anderen het wel van je willen overnemen!

    Jerboa schreef:
    Jeetje, nee. Ik vind het echt sneu dat je dit weg moet doen. Hoeveel kost die reperatie wel niet? o.o


    Ong 250 €. Ik heb het geld wel maar dat heb ik gespaard voor een vakantie naar Engeland.

    Dank jullie wel voor de reacties!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Metamorphoses schreef:
    Misschien kan een mod dit verplaatsen naar stamcafé, want veel users zullen dit niet zien tussen hun actieve topics (:

    ik hoop dat je wat bieders vindt!


    Ow ja dat zou inderdaad handig zijn!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Sorry to interrupt. Maar er is een regel voor het verkopen van dingen: Het mag alleen zelfgemaakt zijn.

    Het is echt heel naar, maar dit mag niet :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Sorry to interrupt. Maar er is een regel voor het verkopen van dingen: Het mag alleen zelfgemaakt zijn.

    Het is echt heel naar, maar dit mag niet :/



    Ow dat wist ik niet!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Fleimkepa schreef:
    Sorry to interrupt. Maar er is een regel voor het verkopen van dingen: Het mag alleen zelfgemaakt zijn.

    Het is echt heel naar, maar dit mag niet :/


    dat is niet waar. (klik)

    Wat verstaan we onder "beperkte mate"?
    We willen geen fulltime webshops op de site waar grote winsten uit worden gehaald. Wat kan wel? Je mag bijvoorbeeld oude fanspulletjes weggeven waar je niets meer mee doet.


    in mijn ogen is dit dus in orde maar anders vraag je het eens aan een moderator

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 1:32 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    in mijn ogen is dit dus in orde maar anders vraag je het eens aan een moderator


    "Weggeven" ja, is wat anders dan verkopen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -> Slotje op aanvraag van de topicstarter


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer