• Ja, opnieuw een klacht, joepie!

    Zoals sommige onder jullie wel weten, organiseer ik een wedstrijd. Een van de dingen die daarbij horen, is kijken of de deelnemers wel mooi binnen het opgegeven woordenaantal blijven. Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat het woordenaantal dat Q aangeeft, niet overeen komt met het effectieve woordenaantal. Voor mensen, zoals ik, die een wedstrijd hebben is dat soms nogal vervelend (zeker als het om meer dan 200 woorden verschil gaat).

    Ik weet dat dit natuurlijk maar een klein probleempje is, maar ik wil het toch even melden.

    Dank je wel om mijn beklag over dit kleinigheidje aan te horen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat wordt er naast Q gebruikt om te controleren? Word? Wordcounter op internet?

    Dat heb ik ook. Dan heb ik weer een ellenlange post geschreven en drop ik het in Q, geeft het een ander woordenaantal aan. Echt vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laasyanir schreef:
    Wat wordt er naast Q gebruikt om te controleren? Word? Wordcounter op internet?

    Ik gebruik Word, omdat die meestal wel vrij accuraat is. Maar ik heb ook een keer gemerkt dat de 'aanpassen' versie in Q zelf minder woorden aangeeft dan de 'lezen' versie, om het zo maar even te zeggen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja, klopt! Het verschil ligt aan de manier waarop woorden worden geteld, neem ik aan. Sommige counters nemen bepaalde tekens bijvoorbeeld wel als een woord en andere niet. Zelfs dan vind ik het verschil hier op Q zelf tussen de teller bij het aanpassen van hoofdstukken en die bij het lezen van hoofdstukken echter best wel heftig soms, dus het zou wel mooi zijn als daar misschien een keer naar zou kunnen worden gekeken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Amen.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    Amen.


    😂


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)
    😂

    Wat is er zo grappig?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Wat is er zo grappig?


    Het feit dat je 'amen' reageert op een klacht, veronderstel ik.


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)
    Het feit dat je 'amen' reageert op een klacht, veronderstel ik.

    In dat geval: misschien omdat ik hetzelfde probleem ervaar en het met haar woorden eens ben? Dan ga ik daar niet meer woorden aan vuil maken.


    [ heaven knows ]