• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

baby its cold outside.

literally though, im freezing.
    pass me my blanket you 7/11 hoe.

[ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 3:39 ]

Heaven is a place that we all have

accurate as fuuuuck

[ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 4:01 ]

Heaven is a place that we all have

First impression: Americans are friendlier than dutchies.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fall asleep, c'mon.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Ga nou sporten jeez.

Deep inside, I've never felt alive

Wanneer je met je slaapsdronken kop een boekwerk naar je vriend schrijft, nadat hij zijn excuus heeft aangeboden(om 1 uur 's nachts), wat echt niet nodig was, om het feit dat hij me verdrietig maakt met sommige grappen die hij maakt. Ik vind het echt super lief, maar grappen horen nu eenmaal bij een relatie <3

You're my boyfriend and teasing each other is one of the things in a relationship that must. But my mind is so DUMB that I take it personal and stuff. I must train myself and I will, to become stronger for the teasing. I don't want to take your fun away by being sad everytime you make a joke.
    I love you so much too and I'm prepared to change my negative thoughts, but it takes time. But I know we will get there and that I can laugh with you with the jokes.
    I love you and I can't wish for a better boyfriend and I'm sorry too if I sometimes upset you. It's also not my intention and I think we both have to learn from this ^^
    Ai hod yu in😘💜

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Feeling like shit

This ain't no place for no better man.

ok dad heel lief dat je je vuile was EINDELIJK in de wasmand doet

maar kan je nu even je kijkers tegoei opentrekken en het in de wasmand voor de vuile was gooien ipv de propere ok much thanks.

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Alweer? Heh?

[ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 10:10 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Matty, are you fucking kidding me? Je bent nooit ziek en op de dag dat je naar Scheveningen gaat om The Lion King te bewonderen, voel je je niet lekker? Wat?!?!?!?!?!?

I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

Ik haat misselijk zijn. Bah.

This ain't no place for no better man.

Ugh things be going bad.

The truth is out there.

Ugh groepjes 💀🔫
    En vandaag is onze groepsactiviteit: licking eachothers ass.

i put the fun in funeral

Vandaag wordt een productieve dag.

Sociologie ligt open... Dat is het dan ook wel

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Sidera nostra contrahent solem lunamque