• Heyhey,
    Ik ben van plan om binnenkort mijn nieuwe verhaal te activeren, maar ik weet geen goede titel. Ik heb een lijst met eventuele titels gemaakt, maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind.
    Ik wil graag een originele met een beetje humor, zodat het eruit springt.
    Nu heb ik een vraag: Welke titel vind jij het beste? / Op welke titel zou jij als eerst klikken?

    Het verhaal gaat overigens over een meisje met een slechte thuissituatie. Ze verstopt zich in het lezen van boeken, totdat ze in de boekwinkel iemand ontmoet. Ze raken in gesprek etc. Allemaal vet cliché, maar ik wil al mijn ideeën nog niet weggeven, want dan is het hele verhaal geen verrassing meer. Dus het wordt minder cliché dan dat het op het eerste gezicht lijkt hehe.

    Dit is trouwens de tekst die op de 'voorpagina' van mijn verhaal staat:


    He was right in front of me, touching my hand while he handed me the book I just bought. It was just another new story that was mine to read. Once I would make my own, but until then I'd just keep reading other's. But no-one will care about my story, will they?


    Tja, dat wil ik nog beter uitwerken en veranderen, maar je moet ergens beginnen.


    Ik wilde een poll maken, maar ik heb meer dan zes opties. Dit is wat er uit mijn brainstormende ik is gekomen:
    How I Got Fired
    The Girl Who Read Instead Of Lived
    My Novelicious Romance
    How I Made Out In A Bookstore
    The Story Of Me Being Me
    The Guy Who Knew A Guy
    A Guy Who Knew A Guy Who Saved My Mom
    How I Became My Moms Mom
    The Guy With Precious Hair
    The Guy Who Had Hair Like A Princess
    The Guy Who Cared

    Heeft er iemand zelf nog een idee gekregen?
    Heel erg bedankt als je me uit de brand wil helpen. Ik ben zelf niet zo'n expert in titels bedenken :D

    (Ik heb ook aan Nederlandse titels gedacht, maar ik vind het op de een of andere manier makkelijker om te denken in het Engels. Het kan btw zijn dat ik ontzettend veel fouten heb gemaakt in mijn Engels. Laten we mijn Nederlandse nationaliteit maar de schuld geven.)

    Waar moeten de hoofdletters in een titel eigenlijk? Ik ben confused.

    Poll

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 13:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind alle titel wel iets, hebben alleen deze drie vond ik het mooist, en zou me het meest aanspreken.

    ¹The Story Of Me Being Me
    ²The Girl Who Read Instead Of Lived
    ³My Novelicious Romance

    Je kunt trouwens ook een aparte poll maken en de link ernaar in de topic zetten ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    Ik vind alle titel wel iets, hebben alleen deze drie vond ik het mooist, en zou me het meest aanspreken.

    ¹The Story Of Me Being Me
    ²The Girl Who Read Instead Of Lived
    ³My Novelicious Romance

    Je kunt trouwens ook een aparte poll maken en de link ernaar in de topic zetten ^^


    Dankjewel! Dat ga ik even doen, ik denk dat ik een poll wel handig is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ondanks dat het misschien cliche klinkt, krijg Ik door de voorpagina wel het idee dat het meer wordt dan de cliche dingen. Qua titels spreken de eerste, derde en vierde titel mij op eerste gezicht het meest aan van je lijst


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Al die titels geven me weer compleet andere ideeen over wat het verhaal nu precies is.

    'The Girl Who Read Instead Of Lived' vind ik persoonlijk wel een leuke.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    "My Novelicious Romance" vind ik persoonlijk meteen als een parodie op My Chemical Romance (band) klinken haha. Maar dat is iets persoonlijks. x)

    Maar deze titels hebben mijn voorkeur:
    1. The Story Of Me Being Me
    2. The Guy Who Knew A Guy
    3. How I Became My Moms Mom

    De derde van dit rijtje laat het wel meteen minder cliché klinken hahaha. De tweede vind ik wel droog en de eerste past wel mooi bij het cliché idee.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 13:09 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ghirahim schreef:
    "My Novelicious Romance" vind ik persoonlijk meteen als een parodie op My Chemical Romance (band) klinken haha. Maar dat is iets persoonlijks. x)

    Maar deze titels hebben mijn voorkeur:
    1. The Story Of Me Being Me
    2. The Guy Who Knew A Guy
    3. How I Became My Moms Mom

    HAHA SAME daarom vind ik m awesome hehehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ghirahim schreef:
    "My Novelicious Romance" vind ik persoonlijk meteen als een parodie op My Chemical Romance (band) klinken haha. Maar dat is iets persoonlijks. x)

    Maar deze titels hebben mijn voorkeur:
    1. The Story Of Me Being Me
    2. The Guy Who Knew A Guy
    3. How I Became My Moms Mom

    De derde van dit rijtje laat het wel meteen minder cliché klinken hahaha. De tweede vind ik wel droog en de eerste past wel mooi bij het cliché idee.


    Oh mijn god, ik vond het al zo bekend klinken haha! Dankjewel!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind geen van allen echt iets. Maar als ik iets zou kiezen dan is het The Girl Who Read Instead Of Lived.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind The Story Of Me Being Me en The Girl Who Read Instead Of Lived het leukst (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.