• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:16 ]

    Wat een kutwijf! Vertel het tegen je ouders/mentor dat je een dreigbrief hebt gekeregen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omg! Hoe lullig!!!!!!!!!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Druk meteen die dreigbrief af (als het over mail is.) of neem hem mee, laat hem aan je ouders lezen en praat er met je mentor over, en probeer tot je vriendin door te dringen. zoiets doe je niet.

    Closure schreef:
    Wat een kutwijf! Vertel het tegen je ouders/mentor dat je een dreigbrief hebt gekeregen?

    Closure schreef:
    Wat een kutwijf! Vertel het tegen je ouders/mentor dat je een dreigbrief hebt gekeregen?


    your eyes are like stars in the night.

    Probeer wat andere vriendinnen te zoeken, en laat de rest maar stikken. Want dat noem je geen vriendinnen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat een [..] Laat ik dat maar niet zeggen dan krijg ik een waarschuwing :']
    Ik zou dat mens van die brief zeggen: 'Kom dan om drie uur naar het centrum, 1 tegen 1. Geen gezeik met brieven, dan moet je me ook meteen pakken.'
    Dat meen ik serieus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Closure schreef:
    Wat een kutwijf! Vertel het tegen je ouders/mentor dat je een dreigbrief hebt gekeregen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh dat ken ik! :S
    Ik heb ook een goeie vriend net kwijt geraakt door een kutwijf die hem tegen mij geeft opgezet terwijl ik de goeie ben en zij de slechte. :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat een zielig figuur. ;3


    None but ourselves can free our minds.