• en ik wil niet want ik heb altijd al een schoolarts-fobie gehad!!! :|
    en dan moeten ze me wegen en meten en gehoortestjes doen en dan gaan ze vragen stellen en ik ga me niet uitkleden!!!!! :O


    AAP

    Ik heb da ook moete Meemake xD
    en ik leef ng (A)

    Ik haaat het ook hoor ;)


    Your Butt is Mine!

    Heb je een mannelijke schoolarts of niet??
    En wij hebben dat vorig jaar moeten doen, eigenlijk wel tof, maar ik bedoel dan de wachtkamer he
    Drie uur hebben we daar gezeten om 11 mensen te onder zoeken, en eerst twee jongens weg, en dan waren we met 9 meisjes, hilarisch echt waar.


    Life For Nothing Or Die For Something

    In welke klas zit je dan?

    In welke klas zit je dan?

    in de 2e.


    AAP

    Schoolarts?
    Hoezo dat?
    Moet je hele klas dat of alleen jij?:$
    Ik ben nog nooit naar een schoolarts geweest :O

    Haha,, ik dacht dat dat van heel vroeger was :$

    Veel suc6 in ieder geval.
    Bedenk het zo,, je bent er ook zoweer vanaf.
    Tog?(A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    (...)
    in de 2e.


    dn heb je mazzel ;)
    dan is het je laatste keer
    tenminste dat is bij ons zo...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik leef ook nog steeds het is gewoon zoiets als de GGD ben ik nu al 3x geweest in 1 half jaar en ze zuigen!


    I do not hook up.

    ik bang benne.


    AAP

    ik moet als ik 16 ben terug naar de GGD om een vragenlijst in te vullen ofzoiets XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    De ggd is ook baah en eng

    Ik kreeg ooit op de basisschool zoiets, en toen gingen ze een gehoortest doen (Hoe dom, ze wisten toch al dat ik voor 50% doof was -_-) En de dag daarna kreeg ik een oorontsteking -_-


    Your make-up is terrible

    Ik moet dat ook. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    gott wat ben ik blij dat mij ma altijd zegt dat ik niet hoef (A)
    want echt diej schoolarts gaat je broek in kijken en je moet je bh uit doen omdat hij/zij moet weten of er haar groeit of what ever en of alles wel goed zit ofzow.. nou ik hoorde diej verhalen.. ik hoefde mooi niet !

    [/dude wat heb ik nu medelijde met mijn beste vrienden ¬¬]


    A Noble was Born in Chaos

    gott wat ben ik blij dat mij ma altijd zegt dat ik niet hoef (A)
    want echt diej schoolarts gaat je broek in kijken en je moet je bh uit doen omdat hij/zij moet weten of er haar groeit of what ever en of alles wel goed zit ofzow.. nou ik hoorde diej verhalen.. ik hoefde mooi niet !

    [/dude wat heb ik nu medelijde met mijn beste vrienden ¬¬]



    Serieus O.O OMG! :O Dat zou ik dus niet doen, ik zou die man/vrouw keihard uitlachen.


    Your make-up is terrible

    (...)


    Serieus O.O OMG! :O Dat zou ik dus niet doen, ik zou die man/vrouw keihard uitlachen.


    jah drm ik bedoel ik ga daar niet ff mijn prive plekken showen...
    dingen moeten wel prive blijven... dokter of neit... zem oeten oo maar kunnen snappen dat veel mensen zich daarn iet prettig bij voelen..


    A Noble was Born in Chaos