• was vndaag xP in mijn klas.. en ik heb iedereen geknuffeld dei wou xP en ik ben geknuffeld door Sam K. [wtf? like.. hij knuffelde alleen mij],Susan,Demi C,Demi O,Kristel,Daphne,Ruben,Eva,Jill,Joan,Renske en nog wa lui uit mijn klas xP mr geen sin om op te schrijve xD

    en vnaf nu is elke 19e van de maand knuffeldag xP en jullie meoten vn mij meedoen xD

    en ik wil nog meer knuffels vndaag dus HUG MEE!


    We can only learn to love by loving.

    *HUG*


    Your Butt is Mine!

    Wij de dag voor de herfstvakantie in België ineens zo tijdens WW (Wetenschappelijk Werk) Leerkracht: 'en nu mag je je buur knuffelen' er zat ne jongen naast mij en ik dacht jah die doet dat toch niet, en ineens knuffelt die mij, ma echt da was raar


    Life For Nothing Or Die For Something

    *GROTERE HUG*


    I found myself in Wonderland.

    Wij de dag voor de herfstvakantie in België ineens zo tijdens WW (Wetenschappelijk Werk) Leerkracht: 'en nu mag je je buur knuffelen' er zat ne jongen naast mij en ik dacht jah die doet dat toch niet, en ineens knuffelt die mij, ma echt da was raar


    *ligt plat*


    @Selina&JustxPerfect
    *Big Hug Back*


    We can only learn to love by loving.

    Wij de dag voor de herfstvakantie in België ineens zo tijdens WW (Wetenschappelijk Werk) Leerkracht: 'en nu mag je je buur knuffelen' er zat ne jongen naast mij en ik dacht jah die doet dat toch niet, en ineens knuffelt die mij, ma echt da was raar


    Uhuu xD ik ben dus Vergete iemand die ik wou knuffele te knuffele :O Erg he?xD ik kwam thuis en toen zeide ze da xD,, het is KnuffelDag-_-


    Your Butt is Mine!

    (...)

    *ligt plat*


    @Selina&JustxPerfect
    *Big Hug Back*


    Merci dat ge plat ligt met mijn verhaaltje

    Ah jah Btw: HUG


    Life For Nothing Or Die For Something

    (...)

    Uhuu xD ik ben dus Vergete iemand die ik wou knuffele te knuffele :O Erg he?xD ik kwam thuis en toen zeide ze da xD,, het is KnuffelDag-_-


    Dat is inderdaad erg


    Life For Nothing Or Die For Something

    Ik Knuffel Graaag!! xD Hell Yeah!


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Dat is inderdaad erg

    *Heeft een Trauma xD*


    Your Butt is Mine!

    weetje.. ik ga een shirt bestellen met free hugs xP < die wilk al heel lang xP alleen nog site vinden waarop da kan xd


    We can only learn to love by loving.

    haha.
    wij mogen op school niet meer knuffelen want dat moet je maar in je vrije tijd doen. :S
    niet dat iemand zich daar iets van aantrekt maarja. :Y)


    AAP

    (...)
    *Heeft een Trauma xD*


    Kan ik begrijpen heb ik ook dank zij die jongen xD


    Life For Nothing Or Die For Something

    weetje.. ik ga een shirt bestellen met free hugs xP < die wilk al heel lang xP alleen nog site vinden waarop da kan xd


    Cool


    Life For Nothing Or Die For Something

    Zo leuk!!
    Daar ga ik de volgende maand aan mee doen:P
    *knuffel*
    xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    haha.
    wij mogen op school niet meer knuffelen want dat moet je maar in je vrije tijd doen. :S
    niet dat iemand zich daar iets van aantrekt maarja. :Y)


    lullig xP

    bij ons op sgool mag egt alles xP naja bijna alles als Isan je maar niet snapt xD

    @RockMyWorld
    vondk ook xD
    ik heb 25 eurie vn mijn omatje gekregen ds ik denk datk die maar op ga maken aan so'n shirt xD


    We can only learn to love by loving.