• Zoals deze titel al zegt zoek ik een echte titel voor een nieuw verhaal. Ik probeer al uren iets te verzinnen maar niets is goed genoeg.(cat)

    Het zou voor dit verhaal zijn. (Dat is nu heel snel opgeschreven dus waarschijnlijk nog wat vaag en niet compleet foutloos)

    Na het falen van zijn datingsbureau wil [...] een nieuwe start maken. Samen met twee collega's richt hij een site op, [...]. Hij is zo zeker van zijn bekwaamheid dat hij twee mensen een villa, een auto en een credit card aanbiedt voor 1 jaar als zij ermee akkoord gaan te trouwen voor ze elkaar ontmoet hebben. [...] en [...] voelen hier wel iets voor en gaan akkoord. Pas dan ontdekt [...] dat er een fout gebeurd is. Deze twee horen absoluut niet samen. Hij besluit een nieuwe deal te sluiten: als zij de schijn kunnen ophouden voor 1 jaar, mogen ze de levensstijl behouden.

    Maar zijn ze in staat om samen onder 1 dak te leven met de pers die hun op de voet volgt?


    Alvast bedankt!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Schijnhuwelijk?

    Belogen belofte
    Belogen [...]

    Idk haha wel echt een super goed idee! Komt het op Q?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 0:11 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Schijnhuwelijk?

    Belogen belofte
    Belogen [...]

    Idk haha wel echt een super goed idee! Komt het op Q?


    Ik zat zelf ook al aan zoiets te denken. Eerst aan Blind getrouwd ofzo maar dat is een tv-programma blijkbaar.
    Als ik het een beetje kan uitwerken wel ja! Het is gebaseerd op zo één van die buzzfeed writing prompts :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik moet denken aan Vows (zowel bij het trouwen als naar de hoofdpersoon toe) of Ons erewoord of Valse geloftes

    Als je een naam hebt voor de site die wordt opgericht, zou de titel van het verhaal misschien hetzelfde kunnen zijn als de naam van die site. Of misschien iets als Huwelijk/Jawoord op/voor het eerste gezicht?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik kan je helaas niet helpen met een titel, maar je verhaal klinkt wel erg leuk. Wil je me iets laten weten als deze online komt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het eerste wat in mij opkwam was 'Achter gesloten deuren'
    Of
    'Mismatched
    '


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind de eerder genoemde Valse beloftes en Mismatched wel vet. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.