• Sinds een paar dagen is er zoals jullie allemaal wel weten, een Justin Bieber verhaal gemaakt waar hij belachelijk wordt gemaakt.
    Er zitten reacties bij die... Eh, een beetje onaardig zijn.

    Dus zullen we gewoon maar respect hebben voor de personen die fan zijn van iemand?
    Justin Bieber, Lady Gaga, Bruno Mars en andere zangers en/of acteurs?
    Dat is wel zo aardig voor iedereen (:
    Dus we gaan elkaar niet meer afkraken omdat iemand ergens fan van is! (;


    (flower)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk niet echt dat ze de fans afkraken maar de artiesten zelf.
    Mja, ik vind zo'n story maken ook wat overdreven, je mag je mening geven maar maak er niet zo'n drama van.


    Your make-up is terrible

    Ja, ook de artiesten worden afgekraakt.
    Dankje NikkiPedia (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben zelf fan van Bieber en -hopelijk- snappen jullie wel dat het niet zo leuk is dat er zulke stories worden gemaakt. Lees ze dan niet! krijgen we van alle kanten te horen, maar in ieder geval ik wil de haters zeggen dat ik het sneu vindt. Als je JB niet leuk vindt, maak er dan ook geen story over. Nu zeggen die "wij" van dat anti-JB verhaal dat ze alleen maar irritant zijn en niks tegen JB hebben; maak dan ook niet zo'n story! Ik erger me er kapot aan dat iedereen hem steeds alleen maar gay noemt enz. In dat verhaal wordt Bieber echt belachelijk gemaakt en dat is gewoon niet leuk voor alle beliebers hier op Q.

    amen. -a-


    It's time to be happy again.

    Dit doet me denken aan sommige TH-stories van vroeger toen ik nog op mijn oude account zat....


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    ik vind dat niet tof... ik ben nu geen belieber of Th-fan maar ik heb respect voor de mensen die dat zijn... ik ben zelf fan van dingen waarvoor ik gepest wordt, maar daar trek ik me niets van aan. Wees fan van wat je wil en wees er trots op!! /red]

    Frappucino schreef:
    Ik ben zelf fan van Bieber en -hopelijk- snappen jullie wel dat het niet zo leuk is dat er zulke stories worden gemaakt. Lees ze dan niet! krijgen we van alle kanten te horen, maar in ieder geval ik wil de haters zeggen dat ik het sneu vindt. Als je JB niet leuk vindt, maak er dan ook geen story over. Nu zeggen die "wij" van dat anti-JB verhaal dat ze alleen maar irritant zijn en niks tegen JB hebben; maak dan ook niet zo'n story! Ik erger me er kapot aan dat iedereen hem steeds alleen maar gay noemt enz. In dat verhaal wordt Bieber echt belachelijk gemaakt en dat is gewoon niet leuk voor alle beliebers hier op Q.

    amen. -a-

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    respect voor artiesten en fans , wat is dat ?(krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben fan van mezelf ...Amen. *ego*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nou ik heb respect voor de artiest, maar ik vind het wel een beetje overdreven hoe jullie reageren op dat verhaal ;x

    Dat zal er altijd blijven, er zijn hier volgens mij ook al miljoenen topics over. Lees ze lekker niet, en trek je ook niet aan van de haters. Daar kicken ze alleen maar op. En nou ja, face it. Mensen zullen áltijd beroemdheden afkraken. Je gaat d'r toch ook geen drama van maken als Perez Hilton iets lulligs zegt over beroemdheden?


    You move me ......... Kurt

    Amerricka schreef:
    Nou ik heb respect voor de artiest, maar ik vind het wel een beetje overdreven hoe jullie reageren op dat verhaal ;x

    Ja, precies. Mensen hier op Quizlet nemen alles soms echt té serieus. Ja, die wat dat verhaal schreef moet opgroeien, maar sommige fans ook.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Dat zal er altijd blijven, er zijn hier volgens mij ook al miljoenen topics over. Lees ze lekker niet, en trek je ook niet aan van de haters. Daar kicken ze alleen maar op. En nou ja, face it. Mensen zullen áltijd beroemdheden afkraken. Je gaat d'r toch ook geen drama van maken als Perez Hilton iets lulligs zegt over beroemdheden?


    _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vraag me af waarom mensen het niet leuk vinden als ze 'm gay noemen. Ik bedoel, als ik zeg Justin is hetero dan geeft niemand er toch ook wat om?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 16:32 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Respect is altijd okay. Maar ik vind wel dat mensen mogen schrijven wat ze willen. Negeren werkt t allerbeste.

    TheFair schreef:
    Ik ben fan van mezelf ...Amen. *ego*

    LOLS....