• Mijn schoonvader kwam net met een raadsel en ik kon hem helaas niet oplossen. Zijn er hier nog Sherlocks die dat wel kunnen? :Y)

    Plaats wel even je antwoorden in spoilers (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    De eerste keer dat ik hem zag duurde het ook een kwartiertje hoor


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Damn die heb ik ooit eerder gezien. Wat was het antwoord ook alweer? Ohja!!

    De laatste. Hij zeeft ^^


    Oh, fuck, die is flauw. :'D Daar was ik nooit op gekomen, haha, want zat ik telkens maar mijn hoofd te draaien om het uit een andere hoek te bekijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hahah ik had em door maar het antwoord was al gepost dus ik dacht zo van: "knew it" achter mn beeldscherm


    Heaven is a place that we all have

    wauw dit is zo droog!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Square schreef:
    (...)

    Oh, fuck, die is flauw. :'D Daar was ik nooit op gekomen, haha, want zat ik telkens maar mijn hoofd te draaien om het uit een andere hoek te bekijken.


    Jaaa, hahaha. Ik dacht een of andere optische illusie of verstopt ofzo. Ik dacht even dat de derde van links een vingerhoed kabouter om had. Hihi. Echt leuk zulke dingen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Helaas kende ik deze al, maar wel heel leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn telefoon ook de eerste vijf minuten rondgedraaid heb en dat toen het kwartje pas viel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    That joke falls flatter then a 12 y/o girls' chest x'D Damnnn Ik heb echt de spoilers moeten openen wilde ik het begrijpen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ik heb net 1 minuut aandachtig naar het plaatje gekeken voordat ik het doorhad

    Haha wauw deze is flauw (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    No_Maj schreef:
    (...)

    Die laatste zeeft het zand of iets dergelijks en is dus de zevende dwerg


    Wat een flauw raadsel...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.