• * Herpeten = een verzamelnaam voor reptielen en amfibieën.

    Zoals velen van jullie weten (of niet) doe ik al ruim 5 jaar vrijwilligerswerk bij een opvangcentrum voor exotische schemernachtdieren (m.n. reptielen en amfibieën). Naast dit vrijwilligerswerk begeleid ik ook (samen met een andere collega) de stagiaires die bij ons stage open. Onze huidige stagiaires zitten in hun examenjaar en moeten als afstudeerproject een evenement organiseren. Zij hebben gekozen om bij onze stichting een open dag te organiseren, deze vind plaats op zaterdag 6 mei 2017 (yes, tomorrow) 12:00 uur tot 15:00 uur.

    Tijdens deze open dag zijn er diverse activiteiten gepland voor jong en oud, zoals een kleurplaten wedstrijd en een speurtocht tussen de dieren. Daarnaast is er de mogelijkheid om met enkele dieren op de foto te gaan en om een kijkje te nemen in ons centrum, waar onze vrijwilligers klaar staan om al je vragen te beantwoorden!

    Ben je op zoek naar een leuke en informatieve middag en woon je in de gemeente: Peel en Maas, Horst aan de Maas, Leudal, Beesel, Venlo, Deurne of ben je bereid van wat verder weg te komen om een kijkje te nemen bij de reptielen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
    Met de bus ben je vanuit Venlo in zo'n 35 minuten op onze locatie. Vanuit station Deurne doe je er 45 minuten over (1 overstap). De bushalte ligt pal voor de deur!


    Voor meer informatie kun je terecht op onze website, facebookpagina of facebookevenement.
    Hopelijk zie ik enkele van jullie morgen!


    I'll lick the poison from right off your kiss