• Hé allemaal!

    Ik heb op dit moment echt een kuthumeur (om allerlei redenen die ik graag voor mezelf hou) en dat haat ik echt.

    Dus, is jou de afgelopen tijd iets leuk overkomen? Heb je een gratis ijsje gekregen of een heel schattige puppy gezien? Vertel het hier en laat mij (en anderen ofcourse) weer lachen!

    Greets,
    Liesje

    Ps. Excuses als dit verkeerd staat.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Vandaag hoorde ik een jongetje vol overtuiging aan z'n moeder vragen of het al donker was — om vier uur 's middags. :W


    We deden een spel waarbij je dingen moest uitbeelden. Iemand had een kerstboom, bewoog heel eventjes met haar armen en een jongen wist al gelijk dat het een kerstboom was.

    Vanmiddag zat ik te tekenen met mijn oppaskindje. Op een gegeven moment vroeg ze: 'Mag ik de puntenslijper?'
    Ik gaf hem aan haar en kreeg hem iets later terug. Ongeveer vijf minuten later vroeg ze weer naar de puntenslijper en ik gaf het haar. Na drie keer de puntenslijper te hebben gevraagd, stond ze op en liep weg. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek haar na.
    Even later kwam ze terug met plakband, waarop ik haar vroeg: 'Wat ga je daarmee doen?'
    Zegt ze: 'De punt valt er de hele tijd af, dus ik plak hem even vast!'

    :D


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb chocolade ijs :Y)

    Ennn mijn favoriete serie is weer begonnen dus die ga ik kijken!!! Happy me.

    Misschien helpt schrijven?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik moest oppassen bij de kinderen van de buren (1 jaar en 3,5 jaar) en Snapchat filters zijn zo leuk! Dat hertje wouden ze echt 500000 keer zien xD Mijn mobiel had nog maar 20 % toen ik weer naar huis ging.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mijn zevanjarige broertje moet voor gedichtenweek op school een gedichtje voordragen en hij heeft een gedichtje gekozen genaamd 'de berenkus'. Staat hij daar te oefenen met een gigantische berenknuffel in zijn armen die hij op het einde een gigantische knuffel geeft ^-^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    wauw al deze reacties laten mij spontaan lachen.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aangezien ik examens heb, zie ik niet zo veel mensen en m'n kat lijkt dat te merken want die houdt me echt heel de dag gezelschap en komt bij me liggen, echt een schatje (; ik wil hem ook wel even naar jou toe sturen als dat helpt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dankjewel allemaal ^^ Deze kleine verhaaltjes brengen zeker een glimlach op mijn gezicht ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    My broertje moest het opstapje hebben om aan de microgolf te kunnen, maar mijn kat is erg gefixeerd op dat opstapje en hij wou er op springen. Mijn broertje had dat niet gezien, trok het stoeltje weg en mijn kat sprong los naast het opstapje. I was the only one who saw that and my parents thought I was cray cray bc I laughed really hard


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    My broertje moest het opstapje hebben om aan de microgolf te kunnen, maar mijn kat is erg gefixeerd op dat opstapje en hij wou er op springen. Mijn broertje had dat niet gezien, trok het stoeltje weg en mijn kat sprong los naast het opstapje. I was the only one who saw that and my parents thought I was cray cray bc I laughed really hard


    AND THEN HE EXPLODED IN A CLOUD OF FLUFF
    Sorry. Je kat is awesome.


    Mijn brein breint zoals het breint.



    LOOK AT THESSS BISSHh ready to eatee ayee


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya