• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:26 ]

    Ohhh wat gaaaaf!!!! Echt echt heel gaaaf!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ScribbleTheFox schreef:
    Zoals sommigen van jullie weten, zit ik veel op DeviantArt. Daarbij doe ik ook headshot commisions voor een euro.
    Vandaag kreeg ik een bericht van een Japanse man die in een dierentuin werkt en interesse had in de wolven die ik heb getekend.
    Hij heeft namelijk voor een lange tijd voor een wolf gezorgd, alleen is die wolf dus pas overleden. Hij wilde graag dat ik een schattige headshot van de wolf maakte, zodat hij er stickers van kon laten maken en het aan de kinderen kon geven in die dierentuin (De wolf was blijkbaar heel populair onder de kinderen haha)

    De wolf heeft Kaminari (ik hoop dat ik het goed spel) wat Donder God betekend, in het Japans.

    Maar jongens, dit is echt een eer want ik lees dan zijn hele bericht en dan denk ik ''Waarom mij? Er zijn zo veel betere mensen dan mij!''


    Dus hij gaat daar superveel van gebruiken en jij krijgt maar een euro?:o
    Beetje scheef eigenlijk, maar natuurlijk supergaaf dat hij jou vraagt c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Woah, dat is ontzettend indrukwekkend! Gefeliciteerd!


    Awh dat is echt leuk! Gefeliciteerd!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SPECS schreef:
    (...)

    Dus hij gaat daar superveel van gebruiken en jij krijgt maar een euro?:o
    Beetje scheef eigenlijk, maar natuurlijk supergaaf dat hij jou vraagt c:


    Dat is hem nou juist, ik vind die euro veel minder belangrijk dan het hele verhaal omtreft die wolf. En hij gaat de stickers niet verkopen maar gratis uitdelen. Toevallig had ik deze maand een aanbieding ^^

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Dat is hem nou juist, ik vind die euro veel minder belangrijk dan het hele verhaal omtreft die wolf. En hij gaat de stickers niet verkopen maar gratis uitdelen. Toevallig had ik deze maand een aanbieding ^^


    Ooh, voor rond kerstmis?:3
    En gewoon het feit dat je daar zoveel omgeeft is echt tof (:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooh, voor rond kerstmis?:3
    En gewoon het feit dat je daar zoveel omgeeft is echt tof (:


    Niet specifiek kerstmis, maar de wolf is pas overleden en die kinderen zijn daar heel verdrietig om, en hijzelf ook want hij heeft de wolf grootgebracht.

    Oh wat gaaf zeg! Klinkt als een hele mooie "opdracht" haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat ontzettend gaaf!


    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:
    Oh wat gaaf zeg! Klinkt als een hele mooie "opdracht" haha


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaaf!


    And then we'll see it.

    dat is echt cool en idd het gaat ni perse om het geld echt cool idee dat die kinderen met stickers rondlopen met jou design :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Het ziet er echt super schattig uit! Hopelijk is de man er ook blij mee (blush)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is een mooi design!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ow wow, dat is een supper schattig design! Het lijkt me inderdaad ook een hele eer als iemand jou uitkiest om zoiets te mogen maken (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.