• Okay, Ik kwam dit plaatje dus tegen op Pinterest en moest ofcourse meteen aan Quizlet denken. Waar vind ik anders mensen die een enorme drang hebben naar t schrijven??
    Maar nu kwam ik er dus achter dat, deze naam nog niet bezet is als username! Ik dacht echt, hoe dan?? Maar goed, voor als iemand nog op zoek is naar een username, I like this one but you can have it.
    Ik ben tevreden met Underscore

    Jullie laatst nog van zulke toffe woorden tegengekomen ?

    Ps: Ja zie nu dat de titel verkeerd is gespeld xD

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 17:37 ]


    ~My Mind Is Free~

    Love love love :9~
    Ik blijf jammer genoeg steevast bij Frodo. Maar ik heb ook al gehad dat ik een coole username tegen kwam die nog niet bezet was, misschien in het vervolg ook eens een topic aanmaken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de titel voor je aangepast(:

    Gave naam inderdaad^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Ik heb de titel voor je aangepast(:

    Gave naam inderdaad^^


    Haha Dankjewel ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Hij is inderdaad heel gaaf. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wauw, heel gave naam, ja ^^
    Misschien dat ik 'm over twee weken wel neem als hij dan niet bezet is, maar ik vermoed dat dat wel snel het geval zal zijn (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mag ik hem ook gebruiken voor een eventueel subdomein dat ik wil maken? Het is echt de pérfecte titel voor de plek waar ik mijn schrijfsels wil delen. Geweldig woord ook <3

    Edit: Hmm, als je kijkt waar het woord vanaf stamt (behavioural problems) wordt het wel iets minder geschikt, haha.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 19:28 ]

    Skrivbar schreef:
    Mag ik hem ook gebruiken voor een eventueel subdomein dat ik wil maken? Het is echt de pérfecte titel voor de plek waar ik mijn schrijfsels wil delen. Geweldig woord ook <3

    Edit: Hmm, als je kijkt waar het woord vanaf stamt (behavioural problems) wordt het wel iets minder geschikt, haha.


    Tja, dat moet je zelf bepalen maar van mij mag het 🙈


    ~My Mind Is Free~

    En de strijd is losgebarsten;
    wie kan het snelst zijn username veranderen en wint de hoofdprijs: Hypergraphia
    ik ben tevreden met de username die ik nu heb, maar wie pakt die naam? (cool)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 20:50 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Haha tof, niet een username die ik snel zou nemen maar de betekenis is leuk!


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    Haha tof, niet een username die ik snel zou nemen maar de betekenis is leuk!


    i wanna die with you once or twice.

    *cry*
    Ik wilde er zo lang mogelijk stil over blijven, omdat die dus op mijn username-lijst staat. Ik heb er zolang over gedaan om naar zo'n soort woord te zoeken en *tutuuuuum eng geluidje* het is bekend. Not happy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    *cry*
    Ik wilde er zo lang mogelijk stil over blijven, omdat die dus op mijn username-lijst staat. Ik heb er zolang over gedaan om naar zo'n soort woord te zoeken en *tutuuuuum eng geluidje* het is bekend. Not happy.


    Oopsie :|
    Dat vind ik echt vervelend voor je


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Oopsie :|
    Dat vind ik echt vervelend voor je

    Heheh, dat maakt niet uit! Het is inderdaad een hele leuke naam, dus het is begrijpelijk dat je er een topic over maakt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 21:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ne btw ook een username nemen, weer veranderen en daarna weer terug veranderen?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    Kan ne btw ook een username nemen, weer veranderen en daarna weer terug veranderen?


    Je kan je username na een maand weer terug veranderen en in de tussentijd kan niemamd anders jouw oude usernames gebruiken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!