• Story Time! Ik heb dus min of meer mijn favoriete youtuber in game kunnen ontmoeten en nu zit ik gewoon mee in zijn video! c: Uiteraard ben ik heel erg blij.

    In een vorig topic sprak ik al over een spelletje genaamd The Isle, waarin je zelf een dino kan spelen (helemaal iets voor mij dus). Wat misschien minder mensen weten, is dat ik op dit spel ben uitgekomen dankzij enkele youtubers, waaronder de voornaamste Anthomnia is. Ik ben een hele grote fan van zijn video's en ik wacht ook elke avond super braaf op zijn volgende Isle video en deze keer had ik het 'geluk' er zelf een rolletje in te spelen, aangezien ik namelijk op dezelfde servers speel...
    Hiernaast zien jullie een foto van mijn trike (triceratops) enkele uren voor het gebeurde. Voor de mensen die geen zin hebben om het filmpje te zien, ik ga onder een spoiler zeggen wat er gebeurd is, voor de mensen die het wel willen zien, het begint ongeveer op 14 minuten. Ik ben de triceratops en Anthomnia is (uiteraard) de Rex. Ik speel namelijk op dezelfde servers als hij en deze server is er een die voor Realism spelers is. Zo'n realistisch mogelijk gedrag dus. Als je kijkt, zal de video heel donker lijken, maar dat komt omdat het nacht is en we met nachtvisie werken. Gewoon zodat jullie het weten: ik zag nog veel minder als herbivoor (slechtere nachtvisie).


    De video!



    Dus, als extra uitleg of voor mensen die geen zin hebben om het hele filmpje te bekijken: het is een gevecht tussen een Rex en een Triceratops (als dat nog niet helemaal duidelijk was. :d Daarbij ben ik de Trike en Anth de Rex. Ik wist dat hij het was toen hij me aanviel, omdat ik al gezien had dat hij online was en ik wist ook dat hij een Rex in de buurt was, maar ik was wel heel erg verrast door die aanval. Aangezien het een realism server is, zijn er ook bepaalde regels waaraan iedereen zich moet houden (anders kan je er uit gegooid worden). Een Triceratops zal zich in alle gevallen verdedigen tegen een aanvaller, aangezien het gewoon een tank op poten is en een Rex mag een Trike aanvallen, maar zal waarschijnlijk voor een gemakkelijkere prooi gaan. Hij was in dit geval aan het uithongeren en er was niets gemakkelijker in de buurt, dus is hij voor mij gegaan.
    Ik heb het gevecht jammer genoeg verloren (RIP Trike), maar het was het meest fantastische gevecht tot nu toe (ook al heb ik het spel nog maar een week) en ik denk niet dat ik snel iets ga meemaken dat daarboven zal gaan. Ik ben zeker niet gemakkelijk neer gegaan en ik denk dat ik er best trots op mag zijn, ook al heb ik hier en daar een paar domme foutjes gemaakt. Ik speelde natuurlijk tegen iemand die al meer dan een jaar het spel heel erg intensief speelt, dus ik denk dat ik heel trots mag zijn.:Y)


    Aan de ene kant ben ik natuurlijk heel trots dat ik in zijn video ben, maar aan de andere kant moet je beseffen dat je niet zomaar kan kiezen welke dino je bent in dit spel. Je werkt er naartoe door middel van progressie en voor mij duurt het gemakkelijk een uur (op deze server) voor ik een Triceratops heb bereikt. Tijdens het kijken van de video had ik ook een beetje last van een dubbel gevoel: supporter ik voor mezelf of voor Anth? Uiteraard wist ik de uitkomst al. :'D

    Ik heb achteraf ook nog heel even een gesprekje met hem gehad en hij heeft mijn retweet een like gegeven, dus ik ben ongeveer de gelukkigste persoon op aarde. Daarnaast zijn de commentaren op de video ook heel leuk om te lezen, dus het verzacht mijn pijn allemaal wel. :Y) Het moest natuurlijk weer lukken dat ik in de buurt van hem was en dat hij zo'n honger had...
    Ik durf alleen niet goed te zeggen dat ik een meisje ben.

    Ik ben wel benieuwd of jullie al eens iets soortgelijks hebben meegemaakt of niet? Of misschien hebben jullie een youtuber al eens in real life ontmoet?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 5:15 ]


    What would Emma do?

    Super leuk!
    Ik ben altijd blij als een youtuber reageert op m'n comment. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ah wat vet!! Heb ik nog nooit meegemaakt maar ik ben dan ook niet echt een mega fan van een bepaalde youtuber ofzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heheheh, gooi 'm er gewoon in; Hey, dude, I'm a girl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IK VIND HET ZO JAMMER dat je hem niet gekillt had; maar het ziet er ook super moeilijk uit c; Gewoon zggen dat jij het was gehhehhe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whoow, volgens mij deed je het mega goed!! Nog lang stand gehouden vind ik.
    Super gaaf :)


    ~My Mind Is Free~

    Haha, ik ben nog een newbie, dus ik had het normaal beter kunnen doen dan dit, maar ik speel het nog maar een goede week, dus ik ben trots op mezelf. Ik heb vooral veel pech dat ik hem niet gezien had, anders had het heel anders kunnen uitdraaien. Ik wist dat het mogelijk was dat hij in de buurt was, dus ik was de hele tijd goed mijn omgeving in het oog aan het houden, maar ik had toch een onbewaakt momentje denk ik. :'D


    What would Emma do?

    Aaah, dat is echt gaaf!

    Bij mij "indirect" wel. Laurelle Mellet heeft namelijk een keer mn tweet van mn bevo project (about Troye) geretweet en toen viel mn telefoon uit en zat ik in shock bij grieks, hahaha


    take me back to the basics and the simple life