• kijk ik heb dus een vrije tekening voor school.
    ik mag alles tekenen wat ik wil.
    ik wilde graag manga doen.
    maar ik heb geen plaatje waarvan je zo hebt van wow
    snappie?

    dus heeft iemand een heel mooi plaatje?

    xxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Op zindy-zone.dk kun je hele mooie plaatjes vinden. T is dan wel geen manga, meer realistisch, maar ze zijn egt supermooi! Zelf teken ik daar ook veel dingen van na. of kijk anders op deviantart.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    oe dat weet ik!
    een grote mooie papegaai ;D
    waarom? kan je mooi met veel verschillende kleuren werken.


    when words fail, music speaks.

    Op zindy-zone.dk kun je hele mooie plaatjes vinden. T is dan wel geen manga, meer realistisch, maar ze zijn egt supermooi! Zelf teken ik daar ook veel dingen van na. of kijk anders op deviantart.

    xxx B(K)

    die vn zindy zijn vet mooi :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    je kunt eens kijken in een boekenwinkel, die liggen vol met boeken over het tekenen van manga...


    Als je maar een ananas hebt..

    Victoria Frances. Vast best te doen hoor, mij lukte het ook in een uur :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Kijk op DeviantArt.Com


    I live for the applause, you will die for it.

    hier mag een slotje op ;)
    heb mijn tekening al af ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zet in FB ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    weetje heb um nog niet af moet nog 1 paar dingetjes doen maar dat moet perse in de les. want hij mogt maar voor de helft afzijn omdat ze anders niet wist of je die egt had getekent><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hoe zetten jullie zo een motto vanondr ? :p

    Google is your friend. Zoek gewoon iets via google :') Of kijk op www.eathereality.net -> gallery. Daar kan je genoeg vinden.

    Hoe zetten jullie zo een motto vanondr ? :p


    Bij instellingen, en dan Forum signature: daar onder staat een wit balkje daar kan je iets in typen


    Don't get up, I'll get through on my own

    moddies=D
    hier mag een slotje op ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.