• Gelukkig.

    Mijn klaswisseling is gelukt en ik heb in die 4 dagen al een veel leukere tijd gehad dan dat ik vorig jaar het hele jaar had en de vorige zes weken :').
    De klas mag me volgens mij ook, en mijn vriendinnen en ik zijn nog closer geworden!

    Toen ik van mijn moeder hoorde dat het mocht moest ik serieus huilen. Zó blij was ik. Natuurlijk is aan deze wisseling iets gebonden:

    Ik word na de herfstvakantie aan iemand 'gekoppeld' en die persoon gaat me helpen om zekerder van mezelf te zijn. En ik denk dat dit voor mijzelf erg goed is. Aangezien ik in groep 7 een rottijd had, groep 8 was goed, en het eerste was een soort van hel. Dus ik hoop dat ik in vertrouwen -dus dat die persoon er serieus met niemand anders over praat, ook niet met mijn ouders- mijn brugklas jaar kan vertellen.

    Ieeeh! Ik ben hier echt blij mee,

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 21:41 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aaah! Wat ontzettend leuk! Ik word helemaal vrolijk van dit topic ;3

    You made my day, thank you!


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Aaah! Wat ontzettend leuk! Ik word helemaal vrolijk van dit topic ;3

    You made my day, thank you!


    :3.
    En jij maakt mij nog vrolijker met jouw reactie!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    succes alvast!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wat fijn dat je van klas hebt mogen wisselen, zelf kan ik me hier helemaal in vinden doordat ik het grootste deel van mijn 1ste en 2de klas in een klas heb moeten zitten met allemaal trutjes en mensen waar ik totaal njet mee om kon gaan. Na een half jaar in de 2de heb ik uiteindelijk met mijn mentor gepraat en ben ik overgeplaatst naar de andere 2de TL klas waar al mijn vrienden in zaten, en in die klas zit ik nu (4de klas) nog steeds (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat is heel fijn voor je (:


    16 - 09 - '17

    Oh echt fijn dat je mocht wisselen! School ziet soms niet in hoe belangrijk een leuke klas kan zijn :/

    Sugglet schreef:
    Dat is heel fijn voor je (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.