• Hoi!

    Onze klas heeft de opdracht gekregen om een spooktocht de organiseren. Super leuk, we hebben er zin in én we hebben al een hoop ideetjes, maar we zitten nog met een probleem. Verlichting. Het is namelijk in een onbekend bos in Luxemburg, dus we kunnen het gewoon niet hebben dat er mensen gaan verdwalen. Ze moeten dus een soort pad gaan volgen of in ieder geval iets van herkenning hebben. Zaklampen zijn verboden, dus iets van licht is wel fijn.
    Maar wát ga je nu gebruiken als lichtbronnen? Kaarsen doen we absoluut niet in verband met brandgevaar. Je hebt van die nepkaarsjes, maar die houden het niet altijd even lang vol. Glowsticks? Eventueel lintjes aan de bomen, maar is dat niet saai? Hebben jullie ooit een spooktocht meegemaakt en zo ja, hoe wisten jullie toen hoe je moest lopen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons in de tweede van het middelbaar hingen er inderdaad glowsticks (en soms opdrachten, want we moesten tijdens de spooktocht ook een moord oplossen, daar hingen geloof ik dan extra glowsticks om het te lezen en de juiste letter te kunnen noteren, maar het is al even geleden.)


    Happy Birthday my Potter!

    Bij mij op scouting gebruiken we voor de spooktochten ook altijd van die glowsticks/breaklights.


    Stenenlikker

    Goldstein schreef:
    Bij ons in het middelbaar hingen er inderdaad glowsticks (en soms opdrachten, want we moesten tijdens de spooktocht ook een moord oplossen, daar hingen geloof ik dan extra glowsticks om het te lezen en de juiste letter te kunnen noteren, maar het is al even geleden.)

    + En je kan toch gewoon zo'n (hand)lantaarn ophangen? Dat is de kaars dan 'beveiligd'.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 15:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.