• Ja hoi, ik zie een nieuwe layout en alles. Hoe is het met het aantal leden op Q? Ik ben heel lang niet meer online geweest.

    xxx


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik probeer de stemming er een beetje in te houden positief te blijven, maar eerlijk gezegd: niet zo best.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Het aantal leden is prima er zijn echt genoeg leden, maar de activiteit ligt behoorlijk laag. Maar dat ligt ook denk ik deels aan hoe we hier met elkaar omgaan met z'n allen. Als we allemaal eens wat verdragender zouden zijn is dat al heel snel anders :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het is vakantie en jammer genoeg erg rustig op het moment. Hopelijk gaat dat weer veranderen naarmate de hitte afneemt. ^^ aan alle user-initiatieven gaat het in ieder geval niet liggen.

    Eerlijk? Geen idee. Ik besteed minder tijd aan Quizlet dan ik deed en de activiteit is al enkele weken minimaal.


    26 - 02 - '16

    KnopfIer schreef:
    Het aantal leden is prima er zijn echt genoeg leden, maar de activiteit ligt behoorlijk laag. Maar dat ligt ook denk ik deels aan hoe we hier met elkaar omgaan met z'n allen. Als we allemaal eens wat verdragender zouden zijn is dat al heel snel anders :)


    Oei! Ruzies enzo?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIEZAYN93 schreef:
    (...)

    Oei! Ruzies enzo?


    Onder andere, maar zie ook vaak dat nieuwe users gelijk als troll worden gezien en geen kans krijgen. Of mensen die hun hart storten hier op Quizlet en gelijk onnodig commentaar krijgen omdat het geen wat ze zeggen niet aansluit op de idealen en principes van de lezer.
    Iedereen heeft over alles een mening ook al hebben ze er niks mee van doen en dit brengt met zich mee dat heel veel mensen elkaar met de nek aan kijken terwijl het zo veel beter en makkelijker gaat als we met zijn allen iets verdragender zijn. En mensen een kans geven om te laten zien wie ze zijn. (Het motto van Quizlet is dan ook laat zien wie je bent namelijk).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Onder andere, maar zie ook vaak dat nieuwe users gelijk als troll worden gezien en geen kans krijgen. Of mensen die hun hart storten hier op Quizlet en gelijk onnodig commentaar krijgen omdat het geen wat ze zeggen niet aansluit op de idealen en principes van de lezer.
    Iedereen heeft over alles een mening ook al hebben ze er niks mee van doen en dit brengt met zich mee dat heel veel mensen elkaar met de nek aan kijken terwijl het zo veel beter en makkelijker gaat als we met zijn allen iets verdragender zijn. En mensen een kans geven om te laten zien wie ze zijn. (Het motto van Quizlet is dan ook laat zien wie je bent namelijk).


    Ik ben het absoluut met jou eens! Mensen moeten elkaar gewoon in zijn of haar eigen waarde laten. Als het mensen helpt om zijn/haar hart hier uit te storten moeten ze dat vooral gewoon doen!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Welkom terug! *O*
    En ja, wat iedereen al zegt: de activiteit ligt een beetje laag op het moment. Misschien is het de vakantieperiode of iets dergelijks. Anyway, maak gewoon lekker topics aan als je iets wilt delen of vertellen en nogmaals, welcome back <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Welkom terug! *O*
    En ja, wat iedereen al zegt: de activiteit ligt een beetje laag op het moment. Misschien is het de vakantieperiode of iets dergelijks. Anyway, maak gewoon lekker topics aan als je iets wilt delen of vertellen en nogmaals, welcome back <3


    Dank je wel! Ik was weer van plan om te gaan schrijven. Over Harry Styles om precies te zijn. Weet nog enkele jaren terug hadden sommige verhalen +800 abonees, maar dat zal er niet meer inzitten vrees ik.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    ZaynStylesS schreef:
    (...)

    Dank je wel! Ik was weer van plan om te gaan schrijven. Over Harry Styles om precies te zijn. Weet nog enkele jaren terug hadden sommige verhalen +800 abonees, maar dat zal er niet meer inzitten vrees ik.


    Nee, die tijd is voorbij helaas :'). Ik vermijd de topics waar ruzie ontstaat, dus ik voel de negatieve vibes niet zo erg als anderen, maar ik merk dat users inderdaad vaak zeggen dat de sfeer op Q erg veranderd is. Jammer natuurlijk, maar als je een goed idee hebt voor een story, krijg je vast wel wat lezers!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Welkom terug!
    Nou, laat het feit dat het hier minder actief is even je niet afschrikken.
    Hoe meer er weer gedaan wordt op Q en hoe meer mensen actief zijn en terugkeren, hoe beter. Dan wordt het vanzelf wel weer actiever. :)
    Kijk er al naar uit!


    A to the Z

    Benevolence schreef:
    (...)

    Nee, die tijd is voorbij helaas :'). Ik vermijd de topics waar ruzie ontstaat, dus ik voel de negatieve vibes niet zo erg als anderen, maar ik merk dat users inderdaad vaak zeggen dat de sfeer op Q erg veranderd is. Jammer natuurlijk, maar als je een goed idee hebt voor een story, krijg je vast wel wat lezers!


    Ik zie net dat ik alweer 7 jaar op Q zit! :O
    Ik heb de negatieve sfeer op Q eigenlijk nog nooit gevoeld. Maar zit ook niet zo heel erg veel op het forum.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Pixielisje schreef:
    Welkom terug!
    Nou, laat het feit dat het hier minder actief is even je niet afschrikken.
    Hoe meer er weer gedaan wordt op Q en hoe meer mensen actief zijn en terugkeren, hoe beter. Dan wordt het vanzelf wel weer actiever. :)
    Kijk er al naar uit!


    Ik zie wel dat er nieuwe leden bijgekomen zijn. Hopelijk geen eendagsvliegen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.