• Vraagje aan sommige Q'ers

    Als jullie band shirts kopen, nemen jullie dan een mannen maat en dan een maatje kleiner?
    Of kopen jullie toch het vrouwen model? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als er een vrouwen model is neem ik die liever, omdat die voor mannen vaak te wijd zijn voor mij.

    Ik heb altijd het mannenmodel en een maatje groter, maar dat is puur omdat mijn concertshirts het liefst iets groter en wijder heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meestal vrouwenmodel, omdat ik bij dames al vaak XS of S heb en een mannenmodel dan echt véél te groot zou zijn. Ik weet niet wat jouw maten zijn, maar als je normaal bij dames bijvoorbeeld M hebt, kan je wel makkelijk een S nemen. Ik denk dat je ook moet kijken naar het model en algehele lengte van het shirt, dat wil ook per model verschillen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik neem altijd de kleinste Mannenmaat die er is. Meestal is die dan alsnog te groot maar idc, ik vind grote kleding fijn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Navarro schreef:
    Ik heb altijd het mannenmodel en een maatje groter, maar dat is puur omdat mijn concertshirts het liefst iets groter en wijder heb.


    Same


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik neem meestal mannen maat S. Dat is voor mij net ietsjes groter maar ik voel me comfortabeler in mannenkleding.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik neem of het vrouwenmodel in mijn eigen maat, of het mannenmodel een maatje kleiner.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb zelf vrouwenmaat XL (behalve bij Hollister want daar pas ik gewoon M) en dat vind ik gewoon niet chill, maar als ik iets qua mannenkleding koop is dat een M. Toen ik nog maat M / L had, had ik mannenmaat S.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik vind bandshirts in een vrouwenmodel niet zo mooi zelf
    dus neem ik altijd de kleinste mannenmaat


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ik vind bandshirts in een vrouwenmodel niet zo mooi zelf
    dus neem ik altijd de kleinste mannenmaat

    Ligt echt aan het shirt. Bij veel shirts zijn de mannenversie naar mijn mening mooier en dan neem ik die, eventueel een maatje kleiner. Het ligt er echter ook aan hoe het shirt valt. Ik lees wel de reacties en maatadviezen ^^


    26 - 02 - '16

    Ik neem altijd een vrouwenmodel, want de kleinste vrouwenmodellen zijn meestal nog steeds net iets te groot voor mij :x. Ik verzuip in mannenmodellen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik neem altijd vrouwenmodel en dan een maat te groot. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mannenmodel en een maat kleiner. Vrouwenmodellen zijn veel te gecentreerd, vind ik persoonlijk echt niet comfortabel.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Mannenmodel en een maat kleiner. Vrouwenmodellen zijn veel te gecentreerd, vind ik persoonlijk echt niet comfortabel.


    Dit. Alleen als het vrouwenmodel goedkoper is, neem ik een vrouwenmodel (en krijg ik daar spijt van)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly