• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb echt zo'n honger en zin in die pizza dat ik haast mijn pa vraag of ie het hierheen wilt brengen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze week gaat zo druk worden. Help.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Halp, ik ga zoveel commentaar krijgen hierover XD

    Heerlijk, leren in het zonnetje. Helaas is er geen zon meer op het balkon en nu is het wat koud...


    Stenenlikker

    Hmmm, ik vind deze pasfoto wel echt wat minder pakkend.


    Tijd voor koffie.

    Beter.


    Tijd voor koffie.

    Is het echt zo lastig om even te lezen?

    Deze remix van Saturnz Barz is LIT HOLY FUCK


    Caution first, always.

    Deze site zegt bij het ene voorbeeld dat seks in een kleedhokje geen probleem is qua overlast en de kans op betrapt worden, en bij een andere dat het wel een probleem is om die reden. Wauw, ik vind het meteen geen betrouwbare site meer, terwijl Sensoa toch best een goede site leek te zijn.

    Lol, oke, m'n moeder zit nu aan de telefoon met m'n oma en ze praat over haar jeugd en hoe vreselijk mijn opa was en hoe rot ze zich altijd voelde en ze noemt precies de dingen op die mijn opa bij haar deed, die zij nu bij mij en mn zusje doet. Echt, wat.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lmao het is een goed idee om te stoppen met cosplayen.


    This ain't no place for no better man.

    Hahaha ok.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    poopiieedo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Verdomme. Heb je nog niet genoeg aangericht? Jouw confessions worden mijn suicide notes als het zo door gaat. Fantastisch dit, echt fijn dat je het met me deelt. Daar word ik echt heul blij van op de zondagavond. NOT. *screaming*


    The truth is out there.

    ik zag weer vliegtuigjes.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.