• wat zou jij doen als jij op een onbewoont eiland zit met je ex??


    ik: ik denk dat we gewoon samen moeten werken want anders kom je miss nooit meer weg.

    en nu julie?


    Some angels have no wings.

    Hetzelfde.

    jah ik ook. alleen het punt is al mijn exsen daar ben ik betere vrienden mee gewoorden sinds het uit is ojah op 1 naa dan ;)


    Some angels have no wings.

    Ten eerste... ik zou er niet willen zitten met me ex xD
    Maar... toch samen werken ^_^

    nouw jah, ik weet niet, ik bedoel het zijn toch goede vrienden van mij gewwoorden enzoo.. dus tjah. op dat uitzonderinge naa dan


    Some angels have no wings.

    No problem, we zijn still good friends ;]

    euhm,
    jua, samenwerken. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Geen probleem denk ik.
    We zijn vrienden toch?

    xx Mar.(K)


    Love is the movement <3

    Hem hard slaan en dan samenwerken =')

    iCk vermOord hem *mhOehaha*:Y)
    Neej,iCk euhm,denk dat we eerst een sguilplaats zullen bOuwen en dat we daarna eten gaan zoeken x') ^^
    Xx


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Hem hard slaan en dan samenwerken =')

    Phaha als hij dan nOg wél wiil samenwerken,&& als hij niet wil mOet je hem gewOon trug slaan x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ook samenwerken ^^

    Mezelf om zeep helpen?
    Uhm nee.. ik heb geen problemen meer met mijn ex behalve dan het feit dat hij mij nog steeds min of meer als vriendin ziet en ik blijf maar duidelijk maken dat dat niet zo is. Zoiets is hoogstirritant. Ik hoef niks meer van hem, het zou me koud noch warm maken als hij nu stopte met contact zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm nee.. ik heb geen problemen meer met mijn ex behalve dan het feit dat hij mij nog steeds min of meer als vriendin ziet en ik blijf maar duidelijk maken dat dat niet zo is. Zoiets is hoogstirritant. Ik hoef niks meer van hem, het zou me koud noch warm maken als hij nu stopte met contact zoeken.


    damm das irri vol in in zinn gezicht slaan?? een daana tegen hem schreeuwen? anders weet ik het ook nietmeer


    Some angels have no wings.

    haar vermoorden en opeten?


    ik wil in geen geval verhongeren :o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Eumm ik heb mijn ex (een beetje gedumpt) [/heb ik mijn redenen voor] en hij is nog altijd op mij verliefd , dusja , als ik hem iets zou vragen zou hij dat direct doen xD Handig xD