• HAPPY BIRTHDAY!!!






    Onze lieve Dani is vandaag al 24 jaartjes oud geworden! Oma Danique, van ons allemaal, gefeliciteerd!!

    En waarom verdien jij dan een feestje?
    1. Je bent jarig (eigenlijk zegt dit al genoeg)
    2. Welke andere reden heb je nodig dan reden nummer 1?
    3. Waarschijnlijk ook wel omdat je RavenclAWESOME bent
    4. Maar eigenlijk gewoon omdat je 24 bent nu!
    5. En ook al vind je het een stom cijfer (maar je blijft altijd jong!)
    6. Het is je verjaardag dus mag je er lekker van genieten!
    7. MET TAART



    Laten we dan ook even wat lieve berichtjes naar jou schrijven, want op je verjaardag verdien je veel liefde:

    Lieve Dani,

    Ja, nu heb je het al verpest hè, de mooie verrassing! Mevrouw ongeduld kon gewoon niet wachten op haar verjaardagstopic. Nou hier is die dan eindelijk hoor! Wel helemaal aan het einde van je verjaardag, maar beter laat dan nooit! Lieve Dani, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je echt al het beste toe en ik hoop ook dat ik dit nog vele jaren kan doen. Ik ken je nog niet zo super lang en normaal ben ik heel slecht in het onderhouden van vriendschappen, maar eerlijk, bij jou lijkt dat niet eens nodig! Ik kan gewoon met jou praten alsof ik die middag nog met je heb zitten chillen, heerlijk! Ik wil ook zeker dat we aankomend jaar nog meer gaan chillen, want we hebben allemaal nog een schrijfdagje van elkaar te goed gehehe.
    Dus ik wens je nogmaals een Pottertastische verjaardag (ook al duurt die nog maar ander half uur... ). We hebben nog een leuk klein giftje, maar dat krijg je nu lekker nog niet (can you guess when? (wbw) ) Not being too obvious here.

    Meid, je bent een topper! Geniet van je dag! Deze is van jou!

    xxx Leah




    Lieve Dani,

    Gefeliciteeerd! Ik weet (nu) dat je al de hele dag de actieve topics refreshed in de hoop dat iemand een awesome topic voor je aanmaakt DUS HIER IS HIJ DAN. Hier moet je het dit jaar mee doen. ;D Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en dat het zondag super gezellig wordt (met mooi weer!). Ik vind het ontzettend jammer dat ik niet kan komen, maar een dagje verven en laminaat leggen kan ik écht niet aan me voorbij laten gaan. Dat is gewoon zo leuk – ahum. Geniet van je laatste verjaardagsuurtjes!

    Een dikke knuffel
    En gefeliciteerd namens, Arnold, dat moest erbij,

    Natas




    Honingbijtje,

    Gefeliciteeeeeeerdddd met je verjaardag! We zijn misschien een tikje aan de late kant, maarja, dat was Fladey ook en dat was nog steeds geweldig. Ghehe. Ik hoop dat je een ontzettend leuke dag hebt gehad met heel veel liefde van vrienden en familie (en natuurlijk een bepaalde Suikerprins (wbw) ) Je hebt wel echt geluk gehad met het weer, haha.
    Alweer een jaartje ouder, maar in je hart nog altijd een Lost Girl in Neverland! Ik vind het ontzettend gaaf om met jou te kunnen schrijven en samenwerken, en ik geniet er echt oprecht ontzettend van om in onverwachte RPG-situaties te komen die we allebei helemaal niet hadden voorzien :’D Fladey heeft een permanente plek in mijn hart, die er never nooit meer uit verdwijnt. Ik geniet ervan om jou langs te zien komen op Quizlet, met je leuke opmerkingen en je ontzettend gave Disney-quizzen. Dat je er nog maar veeeel meer mag maken en verder gaat met het schrijven, want mán, wat heb jij talent! Met het doorspeelverhaal is dat eens te meer gebleken hoe je het gesprek op gang kan houden, je kan wisselen van perspectief alsof het knipperen is en prachtige zinsstructuren zomaar uit de lucht komen vallen!
    Gezien jij dit (of vorig, hoe je het bekijkt) jaar voor mij een enorme berg aan Fladey-danfic hebt geschreven, ben ik kind-off van plan om hetzelfde te doen. Niet met Fladey, want ik kan jou natuurlijk never(land) nooit overtreffen, maar ik heb een ander idee waarvan ik hoop dat je er erg van kan genieten! De 21e zal ik hem online gooien denk ik, voornamelijk omdat ik het begin al vijf keer heb aangepast (as usual) en ik dat niet meer kan doen zodra het eenmaal online staat, haha.
    Je cadeau komt er dus aan, maar het is nog even geduld hebben (wbw) Heb je al een vermoeden waar het over gaat? Ik ben nou niet heel subtiel geweest geloof ik (was Adey’s en Dodgers sterke kant ook al niet, hmm) dus hier volgt nog een niet zo hele subtiele maar wel verwarrende hint:
    Third star to the left and straight on ‘til evening!
    Ik hoop dat je een mega-gave dag hebt gehad, en als ontroerende afsluiter nog een kleine brief van Adey:
    Mijn liefste Droomprins,

    Je leven lijkt me een prima prijs.
    Florian, veel plezier met doodgaan.

    Je moordenaar, Aderyn.

    De dodelijkste groetjes,
    Aderyn Cealie Froukje Dodger Dúfort








    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2017 - 22:28 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd 🎉🎉🎉


    26 - 02 - '16

    Nogmaals gefeliciteerd, Dani!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!

    Haha dank jullie wel meiden (':
    Echt vet lieve verjaardagsberichtjes ^^
    En blijkbaar was ik ongeduldig toen ik gisteravond om 10 uur grapte Hehe...


    It's never gonna happen, Guys.