• Ja, zo ineens! Iedere dag kijk ik 1 of 2 afleveringen van een serie die ik heeel lang geleden ook keek. Nostalgie en zo. Dus, ik dacht nu weer even een aflevering te gaan kijken en open de map, maar krijg dus een foutmelding en kan hem niet openen. Terwijl ik de afleveringen daarvoor uit dezelfde map heb gekeken!

    Dit is de foutmelding:

    "Locatie is niet beschikbaar"

    F:\Supernatural\Seizoen 1 is niet toegankelijk.

    Bestand of map is beschadigd en onleesbaar."

    HOE DAN. Zo, uit het niets! Kan ik dat nog repareren of ben ik seizoen 1 nu kwijt? :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je de map recent verplaatst of stond het op een externe harde schijf?


    The truth is out there.

    Ja, het staat op een externe harde schijf, die ik altijd veilig verwijder, en nee, niet recent verplaatst.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het enige wat mij ten binnen schiet is corrupte data. Maar veder dan dat gaat mijn kennis niet....


    Seasons will change, but I shall remain

    Findonir schreef:
    Ja, het staat op een externe harde schijf, die ik altijd veilig verwijder, en nee, niet recent verplaatst.


    Koppel hem even opnieuw in een andere usb poort als kan en laat hem dan even scanning and repairing doen.


    The truth is out there.

    Als de harde schijf aangesloten is op je computer, kan je naar "Deze pc" gaan. Rechtsklik dan op de harde schijf (F:).
    Ga naar "eigenschappen".
    Klik dan op "Extra", dan op "controleren' en op "station scannen"

    Misschien helpt het. (:

    IT WORKED. Omygod thanks guys ♥ Dat soort dingetjes weet ik dus allemaal niet he hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen