• Hoihoi Quizletters,

    Momenteel ben ik een boek aan het lezen dat ik al een tijdje op mijn lijstje had staan: Dromendochter, van Laini Taylor.
    Gelukkig is het een trilogie, want ik zit er helemaal in en ik wil meteen alle drie de boeken lezen!
    Dus, ik wil de volgende twee boeken meteen bestellen =D

    Maar... Ik kan het tweede deel (Sterrenlicht) wel in het Nederlands vinden, maar het derde deel niet D=
    Het derde deel kan ik alleen in het Engels vinden, waar het "Dreams of Gods & Monsters" heet.
    Nu ben ik niet zo kapot van Engelstalige boeken, gewoon om het feit dat mijn Engels wat minder goed is. Ik ben bang dat ik dan details van het verhaal mis.

    Dus, hier komen jullie in beeld!
    Zou iemand van jullie zo lief willen zijn om even met mij mee te kijken, of er wellicht toch ergens een Nederlandse versie van dit boek is?
    Mocht het er nu niet zijn, overweeg ik om de Engelse versie te kopen. Maar ik wil het natuurlijk wel zeker weten. Het zou nogal lullig zijn als ik geld uit geef aan een Engels boek, om er daarna achter te komen dat er wellicht een Nederlandse versie is :')
    Dus vandaar:)

    Alvast heeeel erg bedankt! c:


    Inspiration can hit you any time

    Is het een recent uitgekomen boek? Want dan kan de vertaling gewoon nog niet gebeurd zijn (:


    Mhm?

    Nee, wat ik gevonden heb, is het derde deel uitgekomen in 2014... :/


    Inspiration can hit you any time

    https://www.facebook.com/boekerij/posts/1149634731717364
    Hier staat dat het er niet in het Nederlands is gekomen. Ik hoop dat je dan alsnog het Engelse boek kunt lezen, want het is altijd zonde om een serie niet af te maken!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh die had ik nog niet gelezen! Ik heb alleen op internet zelf gekeken, niet op facebook.
    Jammer dat het niet vertaald wordt :c

    Dan ga ik me inderdaad straks wagen aan het Engelstalige. Nja, eerst het eerste deel uitlezen natuurlijk en daarna de Nederlandse versie van het tweede deel. Want het is inderdaad zonde om een serie niet af te maken, dus dan gewoon Engels proberen! Misschien valt t wel mee ;p

    Dankjewel voor het opzoeken! c:


    Inspiration can hit you any time