• De mensen die Bill gay of bi vinden steken hun hand op. Of laten een reactie achter.
    *steekt hand op*

    Edit; Ik denk niet dat je een verklaring nodig hebt voor je mening over Bill zijn geaardheid. Dat is iets wat jij vind. Ik zou het dus appreciëren dat jullie gwn je mening neerpoten en ook dat sommigen die niet akkoord gaan die 'niet' gwn laten en niet vet gedrukt of geondersreept hier plaatsen.

    Naar mijn mening is ie hetero.

    -steekt hand op-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    *steekt hand op*
    jah,iCk denk dat Bill bi is,nOujah,volgens mij is iedereen bi,maar daarom wil je niet met een meisje,maar je kan daarom wel verlieft zijn op haar,maar je denkt'dit mag niet' dus je zet dat snel uit je hoofd,maar mijn gedacht iis 'iedereen is bi' en dat krijgt lekker niem uit mun hoofd:Y)
    && diit is mijn mening éhh,iCk weet dat sommige mensen niet me my eens gaan zijn,maar dat bOeit nii x')

    Lindsey heeft haar zegje gedaan


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Mensen! Leer er f*!kin hard mee leven! f*!k you kinderss! Bill is NIET Bi, Homo!











    Hij is veelzijdig:Y)

    Ik ga voor bi! Daar is btw niks mis mee hoor. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    OEH IKKE IKKE IKKE
    als ik hier nog nie op gereageerd had

    en ik vind hem meer het type voor.. Onzijdigheid. dus vanaf nu valt bill op hamsters. Punt.


    We can only learn to love by loving.

    [/gaat op handen zitten]

    :X Serieus, als hij beweerd dat hij hetero is geloof ik die dude x3

    Ik vind het dom, dat je als fan zijnde, hem nit gaat geloven :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    steek hand half op

    Ik weet niet, maar ik ga me er ook niet druk om maken. Hij is wie hij is hea? Maar hijzelf zegt dat hij hetero is dus i believe him, maar het kan altijd zijn dat hij liegt...

    Als ik moet kiezen voor bi of homo, kies ik voor bi, kan hij nog altijd op vrouwen vallen ^-^


    Only losers can act the way you do

    I don't care. Niemand hier kan 'm ooit krijgen. Ik heb het btw al te druk met mijn eigen liefdesleven. :'D


    -

    [/gaat op handen zitten]

    :X Serieus, als hij beweerd dat hij hetero is geloof ik die dude x3

    Ik vind het dom, dat je als fan zijnde, hem nit gaat geloven :X

    Zo denk ik er ook over.

    [/gaat op handen zitten]

    :X Serieus, als hij beweerd dat hij hetero is geloof ik die dude x3

    Ik vind het dom, dat je als fan zijnde, hem nit gaat geloven :X


    Nou, stelnu. Hj is weldegelijk homo en heeft ons altijd voorgelogn. Ga je hm dan ook dm vinden? Waarschijnlik niet--"

    Meestal heb ik bij jongens daar snel een mening over.

    Maar bij bill twijfel ik serieus:'), en het is niet zo dat ik het gewoon niet wil, maar bij bill heb ik het gevoel dat hij iedereen nog gaat verbazen:')


    Dat ie wel of geen homo is?!
    [/sorry, vandaag wil alles niet zo snel tot me doordringen] xD


    Träume sind wirklich!!

    Raar, wrm staat hetero er niet tussen

    want ik denk namelijk Hetero ö

    Bill is homo,
    fer sure.


    This is how I do, you is how I don't.

    Ik steek men hand niet op.
    BillFuckkrR's Theorie: Technisch gezien kan Bill Niét gay zijn, Bij een 1-eiïge tweeling. Tom is zeker hetero en bij een tweeling is de andere helf van de tweeling dan zeker 50% hetero. Dus, volgens mijn theori kan hij niet gay zijn. Hij is ook niet gay, Dus, beste mensen, Bill is hetero x]


    It even took me by surprise