• Nou heey =D
    Ik heb gewoon zo ff een vraagje.
    Ik weet dat namentopics verboden zijn, maar da's toch alleen bij als je een nieuwe nickname nodig hebt? Als je zelf nog geen hebt? Maar als je stemmen nodig hebt, als je zélf en nickname's hebt, en je vraagtgewoon om te kiezen, is dat ook verboden dan?

    xox'

    Geen idee hunn ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraag het anders ff aan een mod. :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    -zie edit


    No growth of the heart is ever a waste

    Jhaa dat is het hem juist! Mijn topic voor te kiezen tussen namen is gesloten door een mod dus weet ik het al niet meer --'

    EDIT: 'Ik zoek een nieuwe nickname topics' zijn verboden, ik heb het even opgezocht. Excuses voor de fout >.<
    Gevolg van alsnog openen: Slot + Waarschuwing


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar het wás geen 'ik zoek een nieuwe nickname topic' het was een 'help me met de juiste nickname the kiezen topic'. Das de eerste keer dat zoiets word gesloten >,<

    Maar het wás geen 'ik zoek een nieuwe nickname topic' het was een 'help me met de juiste nickname the kiezen topic'. Das de eerste keer dat zoiets word gesloten >,<

    Erg vreemd, ik zou dan toch maar bij een mod aankloppen voor alle zekerheid, ze leggen het je wel uit, daar heb je immers recht op :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja dat is hetzelfde. Topics over nickname stuff doen we gewoon niet.
    Die heb ik wel vaker gesloten.

    Oow ok, dankje dan |=D

    ;)