• Lieve mensen.

    Ik heb een hele lieve vriendin. Ik ben laatst met haar naar BFMV samen met een andere vriendin van ons, 2 jongens en nog een aantal andere.
    Maar volgend jaar wil ze naar een andere school aan de andere kant van de stad. Dat is voor mij 40 minuten fietsen. Ik ben zo bang om haar kwijt te raken en ik durf het niet tegen haar te zeggen.
    Al die vrienden en vriendinnen van haar/mij zitten op die school! Ik baal zo erg!
    Ik heb nog 2 hele goede vriendinnen van mij in de klas zitten, maar die worden nu meegesleurt in de 'hockeyhuppelkakstijl'.
    Ik wordt er helemaal gek van! De enige die ik heb is dan nog zo'n meisje, maar dat is geen goede vriendin van mij. Ohja, en nog een 3 meisjes die niet bij mij in de klas zitten maar waar ik wel mee optrek (samen met mijn vriendin!)
    Help me aub want ik zit er heel erg mee en ik durf het niet tegen haar te zeggen!

    xoxo Me.!


    I can't be perfect..

    Waarom wil ze eigenlijk naar een andere school? Als het je bevalt en je hebt goede vrienden, waarom zou je dan ergens anders heen gaan...?

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Hunnzi^^, vertel Lenssa gewoon hoe je je voelt, ze zal het zeker begrijp dat weet je toch. Twijfel niet zo aan jezelf. En je kan ook zelf naar die school gaan toch? En weetje ik denk niet dat jullie elkaar kwijt raken aangezien jij en Lenssa zulke goede vriendinnen zijn. Je kan toch altijn contact houden!

    xox' <3 Renée & Barbara.


    I do not hook up.

    Dankje lieverds.!<3
    Ze wil naar een andere school, omdat ze deze school saai vind. Ze heeft daar ook meer vrienden enzo zitten.
    En ik denk dat ik het haar niet echt ga vertellen. Maar weet je, jullie hebben gelijk. Ik denk dat wij samen hele goede vriendinnen zijn en ik hoop dat we contact blijven houden. Aangezien ik ook met een aantal daar bevriend ben (:

    Dankjewel voor jullie steun.!(H)


    I can't be perfect..

    gwn zegge als ze u bf is kan t geen kwaad ze zal tog niet kwaad op u worde of u bijte xD

    iedereen gaat zijn eigen weg zoeken nu..

    Mijn vrienden zien er ook heel anders uit dan ik; het gaat dan ook om de geestelijke verbintenis die je hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even wat op voorhand;
    ik hockey al 9 jaar en ben geen huppelkut :')


    I recycle my thoughts.

    Mijn bf uit mijn klas van vorig jaar is dit jaar ook verandert van school.
    Enja, ook al zien we elkaar niet meer elke dag, toch zijn we nog beste vriendinnen en dat blijft zo! Gewoon omdat ze zo veel voor me betekent !
    Ik was ook bang dat ik haar ging verliezen, maar dat valt allemaal mee hoor!

    Er is dus niet echt een reden om bang te zijn!
    x


    Never run out of reasons to smile...

    Vertel gewoon aan haar hoe je je voelt. Je heoft er niet bang voor te zijn. Als zij een echte vriendin is zal ze je zeker begrijpen. En misschien kunnen jullie er samen uit. Proberen is het waard ^^.


    Where there is a sea there are pirates...

    Zeg het gewoon. :'o


    None but ourselves can free our minds.

    probeer er anders gewoon mee te praten met je vriendin en zag dat je haar niet kwijt wil!


    Your Butt is Mine!

    Hockeyhuppelkakstijl? < Discriminatie!
    Ik hockey al sinds mijn 6e.


    -

    terloops zeggen is het beste denk ik. Of hezelfd eprobleem aan haarvoorleggen met andere namen en identiteiten bijv: Ik las laatst zo iets over vriendinnen die niets tegen elkaar durfden te zeggen over het feit dat de een ging vrhuisen. wat zou jij gedaan hebben... etc.

    Succes!

    xxx


    If you're going to hell, keep going

    Wat maakt het uit dat ze naar een andere school gaat? Oke, het is wel wat klote. Alleen dat je vriendin naar een andere school gaat, betekend toch nog niet dat jullie geen vriendinnen meer zijn? Spreek regelmatig wat met haar af in het weekend, om te winkelen ofzo. Of de bioscoop. Maak samen huiswerk. Or whatever. Als jullie echte vriendinnen zijn groeien jullie niet uit elkaar. Want échte vriendinnen blijven voor altijd. En je zegt zelf dat je ook nog andere goede vriendinnen hebt. Je hoeft je niet aan één iemand vast te klampen. Want zij vind op den duur ook andere vriendinnen. Maar dat betekend niet dat júllie uit elkaar gaan.
    x'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    uhmm... hoe moet ik je helpen?


    Music is my drug, I need it all the time!