• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    [MT]


    16 - 09 - '17

    (Mijn topics, omdat "MT" te mainstream is)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:26 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Jullie zijn saai: Well Hello There!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mis temas]

    (Dit topic is van mij)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Victoire Barton
    Ze liet het ijskoude water langs haar vingers glijden terwijl ze gehypnotiseerd naar de kraan keek, voor ze een kommetje maakte van haar handen. Over een paar uur zou ze in de auto zitten, op naar... waar eigenlijk? Ze wist alleen maar dat zij samen met haar broer een tijdje weg zou gaan, met een paar andere kinderen, om hun leven weer op de rails te krijgen. Ze verzamelde een beetje van het koude water in het kommetje dat ze van haar handen gemaakt had, en gooide het in haar gezicht. Ze was al een tijdje op, maar wakker blijven leek moeilijk vandaag. Ze was zenuwachtig. Zenuwachtig wie ze nu weer tegen zou komen, of ze hier ook gepest zou worden, etc. Voor een laatste keer poetste ze haar tanden, en ging met haar vingertoppen over haar spiegelbeeld. Ze beet kort op haar lip en haalde het elastiekje uit haar haren, waardoor het losjes rond haar schouder viel. Ze zette haar beanie op, en liep terug naar haar kamer.

    In haar kamer pakte ze het stapeltje kleren wat ze de vorige dag klaar had gelegd en begon zich van haar joggingbroek en het shirt van haar broer te ontdoen, waarna ze haar favoriete, donkerblauwe spijkerbroek aandeed. Haar hand liet ze langs het shirt glijden, het shirt dat ze van haar broer had gekregen jaren geleden, en waar ze nog steeds in paste. Victoire was klein, en was al een tijdje niet gegroeid. Het was een mooi shirt, een mooie kleur blauw. Daar overheen deed ze haar te grote grijze vest, en om haar voeten deed ze haar zachte warme roze sokken. Ze had geen idee hoe de weersomstandigheden zouden zijn, ze had niet willen horen waar ze naartoe ging. Ze vond het eng, maar ze hield van verassingen, van de nieuwsgierigheid die haar vastgreep tot op het moment dat ze er dan eindelijk zou zijn. Over de sokken deed ze haar favoriete paar allstars, haar afgetrapte donkerblauwe. Voorzichtig opende ze haar koffer een laatste keer, om te kijken of ze alles had. Haar andere sneakers zaten al in de koffer, samen met haar kleren.

    Met een klein glimlachje sloot ze de koffer, en probeerde hem de trap af te sleuren. Dit ging niet al te gemakkelijk, aangezien Victoire een klein meisje was dat vrijwel niet sportte, en de koffer erg zwaar. Zodra het gebonk begon hoorde ze haar broer opspringen uit zijn bed in de kamer naast haar. Natuurlijk was Thomas pas laat wakker, dat was altijd zo. Waarschijnlijk had hij weer lopen drinken vannacht. Terwijl Victoire nog halverwege de trap stond kwam haar broer zijn kamer uit stormen. "Vic gaat het wel g..." begon hij, en Vic grijnsde schaapachtig naar hem terwijl ze naar de koffer wees. "Goedemorgen zonnestraaltje." zei ze zachtjes, en er verscheen een glimlach op het gezicht van haar broer. Ze liep terug de trap op om hem een knuffel te geven, en zei vervolgens: "Ik zet het ontbijt vast klaar, doe maar rustig aan. Over een uurtje gaan we." Thomas knikte dankbaar en glipte langs haar heen richting de badkamer.

    Rustig wandelde Vic de trap af, dankbaar dat ze op de eerste verdieping sliep en de koffer niet nog meer schade zou aanrichten. Boven hoorde ze het geluid van de douche die aan ging, en ze nam maar aan dat haar broer in de douche gestapt was. Zachtjes neuriënd pakte ze haar koffer op en rolde deze richting de voordeur. Daarna liep ze de keuken in, en begon de spullen voor het ontbijt uit de kastjes te halen en naar de eettafel te brengen. 3 bordjes, 3 bekers, 3 messen, 3 vorken. Ze zuchtte zachtjes bij het zien van die ene lege plek, waar haar moeder vroeger had gezeten. Die tijd was voorbij. Zachtjes liep ze vervolgens naar boven, om haar vader wakker te maken. "Papa, kom, wakker worden. We moeten ontbijten." Toen ze weer terug beneden kwam met haar vader, was ook haar broer er. Ze glimlachte kort, blij met de familie die ze nog had, en ging toen zitten.

    Na het ontbijt was het een beetje haasten aangezien Thomas de helft van zijn spullen was vergeten, maar uiteindelijk zaten ze dan eindelijk in de auto. Na eindeloze spelletjes "ik zie ik zie wat jij niet ziet" , 10 miljoen afgezaagde liedjes en een hoop hoofdpijn voor haar vader, waren ze volgens de navigatie dan eindelijk bijna bij hun bestemming. Nieuwsgierig keek victoire uit het raam. Zij en haar broer zaten nog altijd samen op de achterbank, gewoon omdat ze dat gezelliger vonden. Langzaam zag ze het landschap steeds witter worden, en begon er steeds meer sneeuw te vallen. Met elke paar meter werd de lach op Victoire's gezicht groter: ze was gek op sneeuw!

    Toen ze hun bestemming bereikt hadden, keek haar vader haar bezorgd aan. "Weet je zeker dat je dit wil?" vroeg hij zachtjes en Victoire knikte, al moest ze haar tranen tegenhouden. Ze had thuis niet zo veel meer, en hier zou ze opnieuw kunnen beginnen. Bovendien had ze Thomas bij zich, en die zou goed voor haar zorgen, dat wist ze zeker. Toen ze haar vader hier ook van verzekerd had, gaf ze hem een knuffel, en liep ze richting een bord wat als verzamelpunt moest dienen voor de jongeren die in het huis zouden komen wonen. Na een tijdje kwam ook Thomas aan. Net als Vic had hij tranen in zijn ogen, en ze pakte zijn hand vast en kneep erin. "Het komt allemaal goed." zei ze zachtjes, "Dit wordt een leuke tijd. Beloofd." Thomas glimlachte, en keek zijn zusje aan. "Daar zorg jij wel voor, dat geloof ik zo." Samen keken ze om zich heen om te zien of er al anderen waren gearriveerd, en Victoire trok haar beanie verder over haar oren, dankbaar dat ze het ding had opgezet.


    Spinning around, I'm weightless.

    [Ben thuis (: ben naar huis gegaan]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Mon topics ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Cause I'm not fine at all.''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    Iets wat zenuwachtig stond ik onder de douche. Snel spoelde ik mijn haren uit en stapte eronder weg. Vandaag zou ik naar, weet ik veel gaan. En zin had ik er niet in. Een nieuwe omgeving, andere mensen. Maar het moest goed voor me zijn. Dat zien we nog wel. Zuchtend droogde ik me af en liet een handdoek over mijn haren zitten zodat dat droog kon worden. Ik baande me een weg naar mijn kamer, waarvan ik de deur op slot deed. Die mensen wilde ik nooit in ter nimmer nooit in mijn kamer hebben. Werkelijk. Sloom pakte ik mijn kleding wat op mijn bed lag en deed dat aan. Ondergoed, ofcourse. Mijn spijkerbroek, wit hemdje en een rood, blauw, zwart geblokte blouse die ik open liet. Iets wat ik vaak droeg. Ik ging voor de spiegel staan en walgend keek ik eventjes. Tranen prikten achter mijn ogen. Er werd zachtjes op mijn deur geklopt en de stem van mijn vader klonk door de deur. ''Do you come down stairs, darling?'' hoorde ik hem zeggen. Van die naam walgde ik ook. Mijn vader had trouwens wat problemen met het Nederlands. Dus meestal praatte hij Engels. ''Im comming when Im ready..'' antwoorde ik en ik deed de handdoek van mijn hoofd en gooide die eventjes op de grond. Snel kamde ik mijn bruine lokken en deed die in een mooie knot, waarna ik om mijn hoofd een rode bandana wikkelde. Ik deed een laagje mascara op en wat eyeliner en zo draaide ik me om, haalde de deur van het slot en liep mijn kamer uit.
    Na een tijdje rijden waren we uiteindelijk aangekomen bij de bestemming. ''Sure its gonna be okay?'' vroeg mijn vader. Ik slikte en knikte eventjes. ''Of course..'' fluisterde ik. Snel stapte ik de auto uit en pakte mijn koffer vast. En zo liep ik een stukje verder van de auto die snel weg reed. Door de kou kroop ik wat meer in mijn jas. Ugh het was koud. Ik haatte kou, altijd al gedaan. Het enige leuke eraan was is dat je kon snowboarden, alhoewel me dat al een tijdje niet meer lukt door mijn gewicht. Maar goed, het moest maar. Ik keek eventjes rond en zag 1 meisje met een jongen staan. Kort beet ik op mijn lip. Straks vond ik geen vrienden hier. Dan was ik forever alone. Zachtjes neuriede ik het liedje Amnesia, die ik laatst nog op de radio heb gehoord. Mijn blik gleed langs al het sneeuw. En hier moest ik dus verblijven? Dat was dus een dikke tijd binnen zitten. Ergens hoopte ik dat ik snel weg was, omdat ik nieuwe omgevingen haat, maar ergens anders hoopte ik dat dit me weer zou helpen. Dat ik weer normaal kon eten. Normaal in de spiegel kijken zonder af te keuren wat ik zag. Dat zou me duizenden tranen besparen, werkelijk. Ik wou dat ik wakker werd, zonder mijn geheugen. Niet wetend wie ik ben, alles kunnen vergeten. Maar hoe alles ook liep in het leven, ik bleef hier mijn hele leven mee zitten. En niemand kon het weghalen. Niemand. Ik wil verdomme gewoon kunnen zijn wie ik ben. Een traan verliet mijn ooghoek en snel voog ik die weg.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 20:54 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thomas Barton
    Na een avondje stappen en veel alcohol lag Thomas in zijn bed te slapen, tot hij wakker werd gemaakt door het geluid van gebonk op de trap. Het eerste wat door hem heen schoot was de mogelijkheid dat zijn zusje van de trap was gevallen, en meteen stond hij op vanuit zijn bed. "Vic, gaat het wel g.." Begon hij, en hij zag zijn zusje schaapachtig naar hem lachen. "Goedemorgen zonnestraaltje" begroette zijn zusje hem, waarna ze hem een knuffel gaf. Thomas glimlachte toen ze zei dat ze het ontbijt zou klaarzetten, en glipte langs haar heen naar de douche.

    Niet veel later zaten ze dan eindelijk in de auto. Ze speelden een aantal spelletjes en zongen een paar liedjes, tot het moment was aangekomen dat ze afscheid moesten nemen van hun vader. Vic was al snel klaar, en liep weg met haar koffer om Thomas en hun vader afscheid te laten nemen. Toen hij zijn vader had beloofd om op zijn zusje te letten, en hem te bellen als hij kon, liep ook hij weg met een brok in zijn keel.

    Toen hij bij Victoire aankwam, pakte deze haar hand en kneep er kort in. Thomas glimlachte terwijl Victoire hem een leuke tijd beloofde, en antwoordde dat hij dat wel geloofde. Na een tijdje wachten kwam er een meisje aangelopen. Thomas zag dat ze een traan wegveegde en besloot om zijn zusje even alleen te laten om kennis te maken met dit meisje. Ze was alleen en dat was vast moeilijk, misschien kon hij haar helpen. Hij liep op haar af en glimlachte vriendelijk. "Hey," zei hij toen zachtjes. "Ik ben Thomas, en jij?"


    Spinning around, I'm weightless.

    Raccoon schreef:
    (Mon topics ^^)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Scott Berkham

    Nooit gedacht dat het zo koud zou zijn hier. Ik heb me er helemaal niet op gekleed; een korte broek en een t-shirt. Ik had het moeten weten, maar goed. Ik ben best eigenwijs als het om mijn gezondheid gaat. Eigenwijze sukkel.
    Ik kijk naar de koffer naast mij op de grond. Ik pak de hendel vast en til hem op. Ik moet nog best een eind lopen voor ik er ben. Ik begin aan de wandeling en zie het huis waar ik een tijdje zal gaan zitten met ander als tevoorschijn komen. Ik glimlach even kort en stop met lopen. Ik haal uit mijn broekzak het metalen flesje en draai de dop eraf, nadat ik een paar gulle slokken van de drank dat erin zit neem. Dan sluit ik hem weer en stop hem terug in mijn zak. Ik loop verder en na een aantal minuten kom ik dan eindelijk aan. Er staan twee meiden een een jongen en ik kies ervoor om dat het alleenstaande meisje te gaan. Ik zet mijn koffer neer en steek mijn hand uit.
    "Scott is de naam, Scott Berkham." vertel ik haar dan en ik glimlach. Ik ben wel vriendelijk, alleen wat stil, maar dat zullen ze vanzelf wel merken.



    [Heel kort, het spijt me. De volgende keer wordt het langer hahah [

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -niet erg, mijn posts zijn ook niet super nu want ik zit op m'n telefoon :3 + ik ga even proberen hoe 1e persoon is dus sorry als ik half half schrijf -
    Victoire Barton
    Er komt een nieuw meisje aanlopen, maar ze blijft een beetje afzijdig. Ze lijkt het een beetje moeilijk te hebben, en het lijkt erop dat ze een traan wegveegt. Voor ik er iets van kan zeggen, stapt Thomas al op haar af. Ik glimlach; mijn grote broer wilde altijd al voor alles en iedereen zorgen, niet gek dus dat hij het meisje gerust wil stellen. Ik sta een tijdje alleen om me heen te kijken en figuurtjes in de sneeuw te tekenen met mijn voeten, terwijl ik me bedenk dat Allstars aandoen niet de beste keuze is geweest aangezien ze alweer doorweekt zijn van de sneeuw, als er een nieuwe jongen aan komt lopen met zijn koffer in zijn hand. Hij loopt naar mij toe, en zet zijn koffer neer. Hij steekt zijn hand uit en glimlacht vriendelijkterwijl hij zich voorstelt: "Scott is de naam, Scott Berkham." Ik glimlach vrolijk terug en schudt zijn hand. "Victoire," zeg ik met een klein lachje, "Victoire Barton, maar noem me maar Vic." Ik kijk de jongen glimlachend aan; hij is een stuk groter dan ik ben, zoals de meeste mensen zijn, maar hij lijkt me wel aardig. Even ben ik geneigd om te vragen waarom hij hier is maar dat lijkt me uiteindelijk geen slim idee, want dan moet ik zelf ook uitleggen waarom ik hier ben en dát zie ik nou niet zitten.


    Spinning around, I'm weightless.

    [MT]


    El Diablo.

    Tyler Elijah Rivello

    Ik word wakker terwijl ik het vliegtuig voel landen en ik rek me kort uit. De vlucht heeft ruim 12 uur geduurd, maar ik ben er toch. Ik moest echt weg uit Seattle, gewoon een break. Er is veel gebeurd de laatste tijd, ik kan het gewoon niet aan om op dezelfde plaats te zijn als waar dat bloedbad is gebeurd. Niet nu tenminste, het is net twee weken geleden. Ik zucht en sta op. Ik trek mijn shirt wat rechter en zet mijn snapback weer goed op mijn hoofd. Nou let's go...
    Nadat ik uit het vliegtuig ben gestapt begin ik te zoeken naar mijn koffer. Na een kleine vijf minuten zie ik hem en ik pak hem snel. Ik besluit me snel even op te frissen bij de wc's en met mijn koffer achter me aan volg ik de bordjes. Ik loop even later naar binnen en sta stil voor de spiegel. Ik zet de kraan aan en plens wat koud water in mijn gezicht om mezelf wakker te krijgen. Ik veeg mijn gezicht af aan mijn shirt en pak dan snel een deo uit mijn tas. Ik spuit snel wat op en gooi de spuitbus weer terug. Omdat ik al merkte dat het aardig koud was pak ik mijn leren varsity jas die ik snel aan doe maar wel open laat.
    Ik loop weer naar buiten en besluit een taxi te zoeken. Tja, ik ga toch echt niet helemaal lopen daarheen. Dan ben ik er morgen nog steeds niet. Snel hou ik een taxi aan en plof neer op de achterbank. Ik zeg het adres tegen de chauffeur en wrijf dan kort over mijn gezicht. Ik gaap zacht en sluit mijn ogen kort. Misschien had ik wat koffie moeten halen op het vliegveld. Ik zag wel een Starbucks zitten, maarja. Daar is het nu te laat voor. Na zo'n drie kwartier stopt de taxi voor het huis en ik knik even kort en goedkeurend. Zag er goed uit. Ik stap uit en zie dat de chauffeur mijn koffer al klaar heeft staan. Ik betaal hem en kijk toe hoe hij weer weg rijd.
    Mijn tong glijd kort langs mijn lippen en ik voel mijn lipring heel even een beetje meebewegen. Die had ik ook weer in sinds een lange tijd.. Ik pak mijn koffer en loop naar het kleine groepje mensen die er al staan. Ik hoor de sneeuw onder mijn zwart-rode Jordans kraken en na een paar stappen sta ik stil. Ik laat mijn blauwe ogen over de mensen glijden, maar ik zeg nog niks...


    El Diablo.