• komt nog.
    Hierin zal ik vooral de kamerindelingen en die dingentjes zetten ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wow zie nu pas laatste bericht van Peter, waarom verstoppen die berichtjes zich altijd onder aan pagina


    --

    Hey hoi.


    ''With all due respect, which is none...''

    HOOOOOOIII


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    YO ISA REAGEER MET FLYNN


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UHHH JA IS GOED MAAR DALIJK ZIJN WIJ DE ENIGE DIE HET TOPIC VOL SPAMMEN :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    IK SPAM WEL MEE HOOR


    --

    IK OOK

    OKEEE DAN REAGEER IK VANAVOND WANT BEN DE HELE DAG WEG.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben btw vanaf vrijdag tot zondag laat bij wolfcon en kan dus wel lezen maar denk niet dat ik aan reageren toe kom :(


    --


    `` She's both, hellfire and holy water. And the flavor you taste depends on how you treat her.``
          I N N E R
    • Filosofisch
    • Vrolijk
    • Vriendelijk
    • Sociaal
    • Gevoelig
    • Behulpzaam
    • Dominant
    • Arrogant
    • Bitchy
    • Te assertief
    • Onbetrouwbaar
    • Achterbaks

          Een echt duidelijk karakter heeft het meisje niet, ze heeft namelijk nogal een dubbele persoonlijkheid. Als ze je aardig vindt en jij haar ook kan je haar beste vriendin zijn en woorden, maar als je ook maar een woord verkeerd over haar durft te spreken kan ze meteen je ergste vijand worden. Ze kan dus heel erg lief naar mensen toe zijn maar ook een enorme bitch waarmee je liever geen ruzie hebt.
          Adore is een vrolijk meisje, ze loopt vaak met een glimlach op haar gezicht rond en ze is vrij moeilijk uit haar goede humeur te halen. Ze is vriendelijk tegen vrijwel iedereen en dit maakt haar vaak dan ook erg geliefd. Nu wordt er toch erg veel over haar geroddeld niet dat dat haar nu heel veel uitmaakt, al doet dit haar vanbinnen echt wel pijn. Het meisje is best gevoelig en woorden kunnen haar echt wel kwetsen, zelfs al zou ze dit niet laten zien en het misschien wel drie keer zo erg terug doen, iedere keer is toch weer een kleine klap in haar gezicht. Het meisje is in groep zeven en acht depressief geweest en hierdoor is ze beter en meer over het leven gaan nadenken, zo kan ze soms in een hele filosofische bui zijn verdwenen en hier anderen vrij gemakkelijk in meetrekken. Ze is erg sociaal en heeft geen problemen met het maken van vrienden. Nu komt dit natuurlijk deels omdat ze gemakkelijk een praatje aanknoopt met zo'n beetje iedereen maar ook omdat ze erg behulpzaam is, ze is niet bang haar handen uit haar mouwen te steken en anderen te helpen met allerlei klusjes.
          Zodra de slechte kant van Adore naar boven komt wil je echt niet in de buurt zijn, van het lieve meisje is dan niets meer te herkennen en de echt bitch komt dan omhoog. Op zo'n moment kan ze furieus worden en wordt ze niet alleen boos op de ander maar ook op de vele mensen om haar heen. Ze wordt is heel dominant en neemt graag de leiding over alles wat mogelijk is, laat haar vooral niet in je groepje als je niet wil dat ze de leiding neemt want dat gaat gebeuren. Ze is best arrogant en weet wel dat ze een mooi meisje is en heeft er dan ook geen enkel probleem mee haar schoonheid in de strijd te gooien. Zo heeft ze vele jongens voor zich gewonnen maar schrikt ze er ook enkele mee af. Ze komt goed voor zichzelf op al kan ze hier af en toe wel te fel in zijn en het ook voor anderen opnemen als ze hier helemaal niet omgevraagd hebben. Hierdoor kunnen ook zij dan soms in de problemen komen. Als laatste is het meisje niet echt vertrouwbaar en vrij achterbaks. Zo strooit ze met geheimen om er zelf beter uit te komen en dit doet ze vooral achter je rug om.

          P A S T
          Hoe graag ze het ook zou ontkennen Adore was als kind alles behalve geliefd, ze was een ongeluk meteen toen ze werd geboren. Nadat haar ouders een drukke nacht hadden gehad ontstond het kleine beginsel van een meisje Adore genaamd. Zodra ze was geboren gaf haar moeder haar weg aan een weeshuis, haar vader had haar moeder ondertussen al verlaten en ze heeft haar eerste jaar doorgebracht in het weeshuis tot ze daar werd opgehaald door een rijke familie die zelf geen kinderen kon krijgen.
          Van deze familie heeft ze dan ook pas haar naam gekregen, Adore. Ze voedden hen dochter met veel liefde en rijkdom op en ze kreeg alles wat haar hartje begeerde, zij hadden iets gekregen wat ze zelf nooit zouden kunnen hebben, daar waar Adore iets was verloren en weer had gevonden. Ze groeide op onbezorgd en vrolijk als ieder ander kind, niet wetend dat haar ouders niet haar echte ouders waren. Ze leek in niets op hen en toch bleef ze zelf ontkennen dat ze van iemand anders zou kunnen zijn en ook haar ouders durfden haar niet de waarheid te vertellen. Toen de tijd rijp was besloten ze dit toch te doen en op haar dertiende kreeg Adore te horen dat ze geadopteerd was. Hoe graag haar adoptiefouders haar ook wouden helpen met de harde waarheid ze sloot hen uit en probeerde voor ieder het schouwspel op te houden. Ze bleef volhouden dat ze dezelfde gelukkige tiener was, met haar eigen kleine problemen en grote geheimen.
          Zo ontstond haar verslavingen aan geheimen dan ook, ze moest ze weten, allemaal. Niet alleen omdat ze anderen er pijn mee wou doen het was ook een soort van voldoening naar haar zelf toe. Ze was niet de enige waarvan dingen waren weggehouden. Als een gek begon ze geheimen bij elkaar te sprokkelen en sloot ze op diep binnen in haar waar niemand ze zou kunnen vinden al werd ze van alle kanten opengereten, ze waren er alleen uit te krijgen op de momenten dat ze ze echt nodig had. Adore had een makkelijke jeugd gehad en maakte het haar zelf met de dag moeilijker ze dacht dat ze in de steek werd gelaten niet alleen door haar echte ouders maar door iedereen. Ieder liet haar vallen, stuk voor stuk en daarom maakte ze van zichzelf een gevangenis, met ieder in het die haar ooit een geheim had verteld. Zo kon niemand van haar weg en zou niemand haar kunnen laten vallen. Het meisje was en is dus vooral heel onzeker ondanks de enorme façade die ze erom heen heeft gebouwd.


    `` What you think, you become. What you feel, you attract. What you imagine, you create.``

          E X T R A
    • Talenten; ze is te goed met geheimen
    • Seksualiteit; ze valt op mannen
    • Spreekt; Engels, Frans en Spaans
    • Allergieën; geen
    • Angst; verlaten worden, alleen zijn en water
    • Likes; Zon, geheimen, talen en drankjes
    • Dislikes; Wiskunde, water en roddels
    C


    O


    N


    F


    I


    D


    E


    N


    C


    E
          Adore       Agatha       Mendes


          N A M E
    Adore • Aanbeden • Voornaam
    Agatha • Vitreus, goed • Tweede naam
    Mendes • Mythologisch figuur • Achternaam

          Adore vindt haar naam helemaal prima, ze hecht niet veel betekenis aan namen en is dan ook echt een ramp met namen, het kan weken duren voordat ze je naam nu echt goed kan onthouden. Maar daardoor hecht ze al helemaal geen waardes aan betekenissen van namen en weet ze die van haar eigen namen dan eigenlijk ook niet.
          Adore houdt niet van bijnamen en voorkomt die dan ook graag. Toch heeft ze naar een enorme fan girl periode een bijnaam voor zichzelf gecreëerd en vindt ze het leuk om op notities of iets dergelijks haar naam af te korten als -A. Deze bijnaam heeft ze van de wel bekeken serie Pretty Little Liars.

          A G E
          Het meisje is zestien jaren oud al ontkent ze dit maar al te graag omdat ze weet dat ze ook gemakkelijk voor een achttien jarige door zou kunnen. Vele schatten haar dan ook ouder dan ze daadwerkelijk is, nu heeft ze daar geheel geen problemen mee, ze zou namelijk zo snel mogelijk achttien willen zijn en kan niet wachten op die hele nieuwe wereld. Het meisje verjaart op 21 juni wat haar een tweeling maakt.

          R O L E
          ?

          R E L A T I O N S
          Wie wil?


    `` It all begins and ends in your mind. What you give power to, has power over you. If you allow it.``



          A P P E R A N C E
    • Grootte • 1.78
    • Lichaamstype • Normaal
    • Gewicht • 64 kilo
    • Figuur • Zandloper
    • Dik of dun • Gemiddeld
    • Verhouding • Lange benen en armen
    • Huidskleur • Licht getint
    • Gezichtsvorm • Ei vormig
    • Sproeten • Ja
    • Expressief gezicht • Ja
    • Wenkbrauwen. • Dik geborsteld
    • Oren • Klein
    • Oogkleur • Blauw
    • Wimpers • Lang
    • Bril of lenzen • Geen
    • Neus • Smal
    • Lippen • Vol
    • Haarkleur • Donkerbruin
    • Haartype • .Dik
    • Haarstijl • Slag
    • Scheiding • Midden
    • Los of vast • Los
    • Stem • Hoog
    • Accent • Engels
    • Kledingstijl • Oversized
    • Favoriet kledingstuk • Blauwe trui
    • Schoenen • Hoge laarzen
    • Accessoires • Neuspiericng
    • Tatoeages • Onderarm
    • Littekens • Geen
    • Piercings • Ja neuspiercing
    • Extra • Draagt graag netpanty's

          R E P U T A T I O N
          Zoals ook in haar innerlijk sterk naar boven komt kent het meisje nogal wisselende karakters en dus heeft ze ook een nogal wisselende reputatie. Ze staat vaak wel bekend als de queen b en de leider van de groepen, je kan beter geen verkeerd woord over haar spreken. Toch kent ze achter haar rug om maar al te veel haat en ook hier weet ze vanaf. Dit geeft haar een vrij sterke en machtige positie, ze weet haar sterke en zwakke eigenschappen maar al te goed gescheiden te houden en mensen op het juiste moment pijn te doen. Op deze manier behoudt ze dan ook haar positie als leider of machtspersoon maar wordt ze daarentegen vaak gezien als een pestkop of een bitch.


    Hihi ik wil even checken hoe ze eruit ziet in een niet story dus dit is een geheel nutteloos bericht hihi

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 22:36 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Niet nutteloos
    Nu kan ik ook Gwynn hier dumpen muwahaha voor de lay-out

    Kijk, dit was wel een nutteloos bericht


    obsessive rage

    EIysia schreef:
    Niet nutteloos
    Nu kan ik ook Gwynn hier dumpen muwahaha voor de lay-out

    Kijk, dit was wel een nutteloos bericht

    JE ZOU ME NOG OVER GWYNN VERTELLEN HUP


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    JE ZOU ME NOG OVER GWYNN VERTELLEN HUP


    OH JA
    OH JA
    EEN MOMENT
    APP


    obsessive rage

    Wie is Gwynn ik wil ook info :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    Wie is Gwynn ik wil ook info :Y)


    Oh gosh
    Ik stuur zo wel door


    obsessive rage