• Heey,
    Ik heb sinds kort eindelijk een hobby gevonden, haha. Ik maak nu best vaak zelf sieraden, mwihi niet dat ik kralen rijg ofzeuww :3. En aangezien ik nu niet zo'n inspiratie heb dacht ik, why not share it?
    Dus hier komen wat foto's van mijn favo zelfgemaakte sieraden (:. Als wilt weten hoe je iets maakt, gewoon vragen ik bijt niet. Ik verveel me en vind het leuk om te doen, ghehe.
    (Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's!)

    1.

    (sorryy deze kwaliteit is heel slecht!)
    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.

    (Is nep!! Je kan hem trouwens ook aan je oor doen, heb ik net geprobeerd.)

    Ik heb ook al 2 gaatjes geboord in een mini (jeweetwelll, van de ah) van Nutella voor aan een ketting (:.
    Ik gebruik trouwens altijd de 2 zelfde kettingen maar dan kan ik er iets af halen en iets anders er aan hangen ^^.

    Dus als je wilt weten hoe je iets maakt, vraag het me, en dan leg ik het uit met foto's er bij (:.

    Dit wilde ik even met jullie delen, hihi!
    Xx'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hoe heb je de tweede gemaakt? [: Ik zoek al eeuwen naar zo'n ding. Al je juwelen zijn trouwens erg mooi! Waar vind je de materialen?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:16 ]


    comfort in c h a o s

    Nummer twee is iets waar een vriendin van mij al heel lang naar zoekt.
    Can you explain to me so I can help her, please?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is niet mijn smaak -al draag ik sowieso weinig sieraden-, al vind ik ze wel echt heel leuk, en grappig gemaakt (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:18 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Corsara schreef:
    Nummer twee is iets waar een vriendin van mij al heel lang naar zoekt.
    Can you explain to me so I can help her, please?

    Austen schreef:
    Hoe heb je de tweede gemaakt? [: Ik zoek al eeuwen naar zo'n ding.


    Is heel simpel. Je moet alleen wel iets vinden wat de goede vorm heeft voor dat dingetje om je oor. Je hebt bijvoorbeeld bij sommige pennen een ringetje erom, die moet je er dan af halen en op 1 plek doormidden knippen. Dan heb je nog een stuk ketting nodig, maakt niet uit hoe lang ligt er aan hoe je het zelf wilt. 2 van die ringetjes die je open en dicht kunt buigen, dat gaat trouwens makkelijk met een pincet (:. De ringetjes en kettingen haal ik meestal van oude sieraden maar je kan ze ook kopen bij hobbywinkels. En het acherkantje van een oude oorbel. Aan het acherkantje van de oorbel maak je 1 ringetje, met daaraan weer de ketting. Aan de andere kant van de ketting maak je nog een ringetje en door het ringetje haal je dat rondje, van bijv. Die pen.


    Succes (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.




    Hoe maak je deze twee? :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    2, 4 en 10 zijn echt superleuk <3_<3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Negligible schreef:




    Hoe maak je deze twee? :3

    Die schakels had ik van een oude soort van riem die bij een broek zat, en ik heb er gewoon een paar af gehaald en de sluiting gebruikt.
    Voor die met die kralen, die waren eerst blauw en roze en heel kinderachtig, voor 50 cent gekocht :3. Alleen ik heb ze met nagellak zwart en zilver gemaakt haha.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Shellshock schreef:
    Het is niet allemaal mijn smaak -al draag ik sowieso weinig sieraden-, al vind ik ze wel echt heel leuk, en grappig gemaakt (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Me likes(:
    Ik vind het echt leuk als mensen dat zelf maken.
    Ik rijg wel eens een keer een ketting, maar meestal heb ik nooit iets om.


    Food.

    Bedankt voor alle leuke reacties <3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    't Is niet mijn smaak, maar ik vind de voorlaatste wel heel mooi! (: Je hebt trouwens mooi behangpapier, haha.

    Oooh ze zijn leuk! En het idee van die mini's is ook grappig :3


    As travars

    Thankyouu


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Die 4de is leuk!!
    Waar koop je zoiets of hoe maak je dat?
    Ik zoek dat al even?


    Stop wishing, Start doing..

    Huh? Ik dacht je maar 3 plaatjes maximaal in een post kon doen? Hoe dan ook; leuke sieraden!