• komt nog.
    Hierin zal ik vooral de kamerindelingen en die dingentjes zetten ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Groffsauce schreef:
    (...)

    Ooohja zal Alice er nog inzetten
    Hoe oud maak je Peter? vanwege Robbie Kay (liefde voor hem tho)


    Ik had eigenlijk 17 of 16 in mijn hoofd, maar daar zit Wendy wel erg dichtbij haha


    obsessive rage

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    Rapunzel en Belle = Belle kan veel met haarstijlen, misschien zijn ze bevriend met elkaar en helpt Belle Rapunzel soms met haar haar kammen? En Misschien zijn zij, omdat ze beiden van avontuur houden, degene die als eerste bedenken naar buiten te willen?
    Wendy en Belle = Misschien zijn ze, omdat ze toevallig dezelfde kamer in liepen, bevriend geraakt en kamergenoten? c:


    Jaa! klinkt goed!


    --

    OIive schreef:
    (...)

    Ik had eigenlijk 17 of 16 in mijn hoofd, maar daar zit Wendy wel erg dichtbij haha


    Wat voor verschil wil je qua leeftijd? Ik wil nog wel aanpassen bij Wendy hoor c:


    --

    Groffsauce schreef:
    (...)

    Wat voor verschil wil je qua leeftijd? Ik wil nog wel aanpassen bij Wendy hoor c:


    Ik voel me nu echt een zeur haha oeps
    Als ze één jaar ouder is zou ze op haar vijftiende of zestiende in Neverland kunnen zijn geweest, past dat ook in jouw idee voor haar? Anders is zeventien ook prima haha (zoals nu al is)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 19:28 ]


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt een zeur haha oeps
    Als ze één jaar ouder is zou ze op haar vijftiende of zestiende in Neverland kunnen zijn geweest, past dat ook in jouw idee voor haar? Anders is zeventien ook prima haha (zoals nu al is)


    Dan maak ik der een jaartje ouder c:


    --

    JensWeasley schreef:
    People for Snow?

    DAT ZOUDEN WE POTVERDIKKIE NOG DOEN.
    BELLE&SNOW, hmm.
    Friends, omdat zij misschien allebei tegelijk wakker zijn en als ze dan naar beneden gaan zich een beetje bezig gaan houden met stomme-dingen-die-een-mens-doet-als-niemand-wakker-is.


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    DAT ZOUDEN WE POTVERDIKKIE NOG DOEN.
    BELLE&SNOW, hmm.
    Friends, omdat zij misschien allebei tegelijk wakker zijn en als ze dan naar beneden gaan zich een beetje bezig gaan houden met stomme-dingen-die-een-mens-doet-als-niemand-wakker-is.


    Haha inderdaad :)

    Ik heb Herc gedropt moehaha is zijn faceclaim niet gewoon on point.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Ik heb Herc gedropt moehaha is zijn faceclaim niet gewoon on point.


    HOLYFUCK


    --

    Caligosus schreef:
    Ik heb Herc gedropt moehaha is zijn faceclaim niet gewoon on point.

    Ik: Lekkerding (H)
    Belle: Als hij net zoals Gaston is, is het gewoon: Daar is de deur.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 19:51 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Groffsauce schreef:
    (...)

    HOLYFUCK


    Hell yeah, maar ik kon niemand vinden die ik echt op Herc vond lijken al had hij wel een beetje de gezichtsvorm enzo, en ik vond de haren op zich wel gaan dus ik had echt zo iets van jaaaa! I do!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    Ik: Lekkerding (H)
    Belle: Als hij net zoals Gaston is, is het gewoon: Daar is de deur.


    HEB JE DE FILM WEL GEZIEN?
    Hercules is echt een mega cutie en Meg is gewoon een geweldig bitch (H)
    Liefde naar die film.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)

    Hell yeah, maar ik kon niemand vinden die ik echt op Herc vond lijken al had hij wel een beetje de gezichtsvorm enzo, en ik vond de haren op zich wel gaan dus ik had echt zo iets van jaaaa! I do!


    Mijn FC lijkt niks op Wendy maar wilde vet graag Jasmine gebruiken dusja, Herc is natuurlijk best wel perfecte man dus een fc zal sws vet lastig zijn. Deze is echt goed


    --

    Groffsauce schreef:
    (...)

    Mijn FC lijkt niks op Wendy maar wilde vet graag Jasmine gebruiken dusja, Herc is natuurlijk best wel perfecte man dus een fc zal sws vet lastig zijn. Deze is echt goed

    Ja wel redelijk toch yay ^^
    Jij hebt de film tenminste wel gezien, ik vond het serieus echt een van de beste, al zijn ze allemaal wel amazing maar deze was anders als je snapt wat ik bedoel.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)
    Ja wel redelijk toch yay ^^
    Jij hebt de film tenminste wel gezien, ik vond het serieus echt een van de beste, al zijn ze allemaal wel amazing maar deze was anders als je snapt wat ik bedoel.


    Wij zijn hem aan het kijken bij Latijn, maar ik denk dat we hem volgend jaar pas afkijken XD