• Hey Q,

    Ik zit borde vol ideeën voor een schrijfwedstrijd, maar ik loop tegen een dingetje aan. Ik ben barre slecht in spelling. Natuurlijk wil ik graag jurylid worden van mijn eigen schrijfwedstrijd, maar mijn punten voor spelling/taal zullen nooit kloppen.
    Ik heb zitten nadenken, hou ik een wedstrijd waarin spelling niet meetelt, oofff..... zoek ik iemand die samen met mij de wedstrijd in elkaar wil zetten en dat we taken verdelen wie wat beoordeeld van een verhaal.

    Dus, mijn vraag is. Zijn er mensen die eventueel samen een wedstrijd willen opzetten? Ik heb wel ideeën, maar ik heb nog niks uitgewerkt, dus alles staat nog open.

    Ik zou t graag horen ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb enorm veel zin om een wedstrijd op te zetten, maar enorm veel gebrek aan inspiratie. Ik zou wel willen helpen, maar ligt er natuurlijk aan of ik mezelf in jouw wedstrijd kan vinden, dus of het een beetje aansluit bij wat ik gewend ben (niet dat ik opeens heel specifiek horror moet gaan beoordelen terwijl ik een noob ben in dat genre). Ik kan dus niet beloven of ik mezelf ga vinden in je ideeën, but you can always try :p Heb wel pas vanaf de 5e weer tijd over.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    Ik heb enorm veel zin om een wedstrijd op te zetten, maar enorm veel gebrek aan inspiratie. Ik zou wel willen helpen, maar ligt er natuurlijk aan of ik mezelf in jouw wedstrijd kan vinden, dus of het een beetje aansluit bij wat ik gewend ben (niet dat ik opeens heel specifiek horror moet gaan beoordelen terwijl ik een noob ben in dat genre). Ik kan dus niet beloven of ik mezelf ga vinden in je ideeën, but you can always try :p Heb wel pas vanaf de 5e weer tijd over.


    Ik zal je ff pb'en :)


    ~My Mind Is Free~

    Ik zou je wel willen helpen! Maar inderdaad wat Kirkman al zei: het is wel belangrijk dat jouw ideeën aansluiten bij wat mij ligt etc.
    Maar ik zou graag willen weten wat jouw ideeën zijn tot nu toe en dan kunnen we van daaruit verder kijken - op voorwaarde dat jij dat ook ziet zitten natuurlijk haha. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Ik zou je wel willen helpen! Maar inderdaad wat Kirkman al zei: het is wel belangrijk dat jouw ideeën aansluiten bij wat mij ligt etc.
    Maar ik zou graag willen weten wat jouw ideeën zijn tot nu toe en dan kunnen we van daaruit verder kijken - op voorwaarde dat jij dat ook ziet zitten natuurlijk haha. (:


    Dan stuur ik jou ook een berichtje ^.^


    ~My Mind Is Free~