• Hoi allemaal,

    Na een lange intensieve training ga ik beginnen aan mijn verslaglegging. Nu wil ik heel graag een stukje van mijn persoonlijke kaart gebruiken in mijn verslag layout. Daarom ben ik dus op zoek naar welke lettertype dit is. Omdat de titel en het kaartje zoveel voor mij is gaan betekenen lijkt het mij een mooie afsluiting van mijn training.

    Wie oh wie weet het?

    (ik heb al met Word gezocht ernaast bij alle lettertypes maar ik zie het niet )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien heb je hier iets aan, heb hem er nog niet tussen kunnen vinden, maar wel een aantal die er een beetje op lijken.
    Ik had even ter vergelijking het woord 'moest' gepakt, daarom staan alle fonts in dat woord.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Misschien heb je hier iets aan, heb hem er nog niet tussen kunnen vinden, maar wel een aantal die er een beetje op lijken.
    Ik had even ter vergelijking het woord 'moest' gepakt, daarom staan alle fonts in dat woord.
    dankjewel, vandaag op scouting heb ik het gevraagd en inmiddels heb ik een font die er vrijwel dichtbij op lijkt.
    Dankje voor het mee denken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hhmm... Had nog even naar die kaart gezocht en schijnbaar is dat echt gewoon het handschrift van één of andere man. xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Had nog even naar die kaart gezocht en schijnbaar is dat echt gewoon het handschrift van één of andere man. xD

    Oh wauw echt waar?! Nooit verwacht eigenlijk dacht gewoon dat dit getypt was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan