• Afgelopen dagen spendeerde ik mijn tijd in een vakantieland (jullie mogen raden waar, een tip; Tommy Lee is er geboren).
    Nu ben ik terug en heb ik een nieuwe username. Oké?
    Dus hierbij heet ik nu dus 'Oke'. Het klinkt een beetje als een obscure Japans animekarakter, maar ik bedoel eigenlijk 'Oké'. Maar dat kan niet.

    Oké, maar om het over andere dingen te hebben dan mijn username alleen - hoe is het met jullie? Eerlijk?

    En ik was dus met Ad aan het praten over zijn fadtastische naam, maar ik vroeg me af of jullie nog goede woordgrappen hadden. Dus misschien kan het wel 'het grote woordgrappen-topic' zijn?

    Maar ik wil ook wel graag weten hoe het echt met jullie is.

    Liefs!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 23:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik wil dit topic over-ad gaan ad-vertisen na alle puns gean-ad-lyseerd te hebben.


    Heaven is a place that we all have

    Ik moest gelijk hieraan denken hehe


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    Ik moest gelijk hieraan denken hehe





    Hahaha, ik vind het een passende reactie. Ik hou van die 'Ok.'-plaatjes.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 23:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Adsthetic schreef:
    Ik wil dit topic over-ad gaan ad-vertisen na alle puns gean-ad-lyseerd te hebben.


    Ik vind deze puns best ad rem. Maar dat maakt niet uit, dat is in principe ook een goede adrenaline rush. Maar goed, we kunnen dit topic best adapteren naar een adverteer-topic, maar dan moet jij de administratie doen.
    In ieder geval, ik krijg ADHD van je puns.
    Adieu!


    Tijd voor koffie.




    Ik admire jullie puns.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 23:50 ]

    Oke schreef:
    (...)

    Ik vind deze puns best ad rem. Maar dat maakt niet uit, dat is in principe ook een goede adrenaline rush. Maar goed, we kunnen dit topic best adapteren naar een adverteer-topic, maar dan moet jij de administratie doen.
    In ieder geval, ik krijg ADHD van je puns.
    Adieu!


    We moeten er inderdaad over gaan discussiëren. Voor mij is in principe alles goed, zolang ik er Prada bij krijg.


    Heaven is a place that we all have

    Dex schreef:




    Ik admire jullie puns.


    MARRY ME.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    MARRY ME.



    Oké.

    Adsthetic schreef:
    (...)

    We moeten er inderdaad over gaan discussiëren. Voor mij is in principe alles goed, zolang ik er Prada bij krijg.


    Heb je dat weer in een of ander modeblad gelezen?
    Je denkt misschien dat ik niet doorhad, dat je al mijn Vogues jad, maar dat heb ik dus wel, je betrad gevaarlijk terrein en je bent nu op heterdaad betrapt. Dit komt op je strafblad. Oké, dit wordt heel flauw. Ik hou op met mijn geïpad, het slechte grappen geupload en ga gewoon rustig in bad, Ad.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 0:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Dex schreef:
    (...)


    Oké.




    Ik moest hier echt hardop hard om uitademen. Dat doet me hieraan denken.


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    (...)

    Heb je dat weer in een of ander modeblad gelezen?
    Je denkt misschien dat ik niet doorhad, dat je al mijn Vogues jad, maar dat heb ik dus wel, je betrad gevaarlijk terrein en je bent nu op heterdaad betrapt. Dit komt op je strafblad. Oké, dit wordt heel flauw. Ik hou op met mijn geïpad, het slechte grappen geupload en ga gewoon rustig in bad, Ad.


    Wadt

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 0:06 ]


    26 - 02 - '16

    Oke schreef:
    (...)

    Heb je dat weer in een of ander modeblad gelezen?
    Je denkt misschien dat ik niet doorhad, dat je al mijn Vogues jad, maar dat heb ik dus wel, je betrad gevaarlijk terrein en je bent nu op heterdaad betrapt. Dit komt op je strafblad. Oké, dit wordt heel flauw. Ik hou op met mijn geïpad, het slechte grappen geupload en ga gewoon rustig in bad, Ad.


    Liefste schad Sophie.

    Deze readctie is adequaad. Kon je niets beters verzinnen dan dit geklad? Dit is een wijze les voor de admins, de mads, de bemaddelaars en de bètad's. Zelfs voor de users. Maak altijd eerst een kladversie van je woordgradppen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 0:07 ]


    Heaven is a place that we all have

    Quorra schreef:
    (...)

    Wadt

    Wadt?
    Dadt!


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    (...)
    Wadt?
    Dadt!


    Oke


    26 - 02 - '16

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Liefste schad Sophie.

    Deze readctie is adequaad. Kon je niets beters verzinnen dan dit geklad? Dit is een wijze les voor de admins, de mads, de bemaddelaars en de bètad's. Zelfs voor de users. Maak altijd eerst een kladversie van je woordgradppen.


    Ja hallo Ad,

    Van deze reactie word ik dus echt sad. Waag het niet om de admins te roepen, dan word ik echt mad. Eerst doe je gladjes mee met de puns, en als ik probeer te betreden tot jouw niveau, ligt de lad weer te hoog. Laad maar zitten dan. Waarom probeer ik het nog? Het is vadsig, hoe hiermee omgegaan word. Waar zijn de adoriteiten? Dit topic mag wat mij betreft een spookstad worden, verricht maar een heldendaad om betere puns te verzinnen dan ik. Je noodvoorraad aan naamgradppen is ongetwijfeld binnenkort op en dan heb je niks meer om op te staan.

    Oké, ik ga verder met het lezen van het NRC Handelsblad.


    Tijd voor koffie.