• Herken je de quote? Ik ook niet, maar wel in het Engels, want dat is de taal waarin ik De kleine Prins, The little Prince of origineel: Le petit Prince heb gelezen. Mijn Frans is gewoonweg niet goed genoeg om dit prachtige, Kleine verhaaltje in al zijn glorie te erkennen. Don't shoot me. (Daarbij was het maar 2 euro iets als ik de Engelse versie kocht).
    Het was pas aan de eerste quote op mijn profiel dat ik naar mijn postits en fluostift greep, maar ook daarna kwam ik enkele mooie quotes en waarheden tegen. En aangezien ik zin had om mijn profiel nog eens aan te passen, veranderde ik mijn naam naar Épine, wat doorn in het Frans is. Vive Google Translate.
    Maar goed, hebben jullie het boekje gelezen? Wat vond je ervan?


    Mhm?

    Ik hou echt van De Kleine Prins. Mijn eerste tattoeage zal een illustratie zijn uit het boek, ook omdat de betekenis van het hele verhaal en de fantasie eromheen zo mooi is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het verhaal ken ik niet. Je profiel is wel heel cool!


    oi, suzy

    Ooh, ik herkende je titel meteen, haha. Ik heb het boek op school gelezen tijdens de lessen Frans. Ik vond het geweldig! Als ik het eens tegenkom in een tweedehandswinkels, ga ik hem in het Frans kopen. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb De Kleine Prins dit jaar gelezen en pas na twee keer lezen kreeg ik een beetje grip op het verhaal. Maar het is een erg mooi boek en ik herkende de quote meteen, ook al heb ik hem gelezen in het Nederlands. I'm just that good. Nee hoor, ik moest iemand interviewen erover, dus ik heb me heel erg flink ingelezen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb juist vanmiddag gehoord dat we dat dit jaar met frans gaan lezen :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jure schreef:
    Het verhaal ken ik niet. Je profiel is wel heel cool!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow, wat een toeval, want ik heb de Franse versie ervan besteld en het zou ergens deze week/volgende week moeten aankomen, haha (: Ik ben van plan het dus in het Frans te lezen, oh God. Wish me luck


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah, je l'ai lu pour mon examen de français (en français, bien sûr!). Echt een prachtig boek. Wat een mooie naam en profiel_


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried