• Exact 10 jaar geleden, 10 augustus 2007, registreerde ik me op Quizlet nadat ik sinds juni/juli hier rond zwierf zonder account. Ondertussen zijn er jaren voorbij gegaan en vandaag is mijn account dus precies 10 jaar oud. Yay! *O*
    Ter ere van mijn 10-jarig Quizlet-jubileum maakte ik dit lijstje. Eigenlijk wil ik zo ook een beetje alles en iedereen die iets met Quizlet te maken heeft, bedanken. Dus bedankt voor die 10 leuke jaren en op naar 10 (?) nieuwe!

    En nu even een flesje kraken op mijn verjaardag! (banana)

    Hoe lang wandelen jullie hier al rond en wat heeft jou steeds op Quizlet gehouden? Zijn er nog Quizletters van mijn startjaar actief? (flower)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 21:29 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had dit topic al verwacht (: ik wandel rond sinds ergens november 2025. Edit: ik wandel natuurlijk niet rond in de toekomst (zou wel gaaf zijn!) maar sinds 2015.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 21:23 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je link gaat trouwens naar het topic en niet het lijstje. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Happy Q-daaaay!!! *O*


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    VeniVidiVici schreef:
    Je link gaat trouwens naar het topic en niet het lijstje. (:

    Who, dat is straf! Ik wist mijn topic ID al voor dat het bestond! Dat zullen we even bijwerken.

    Ik had een foutmelding, vandaar ook 2 topics, maar niets dat met wat modpowers niet opgelost kan worden!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yaay, gefeliciteerd! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Gefeliciteerd! Ik zit al zes jaar op Q.


    16 - 09 - '17

    VeniVidiVici schreef:
    Ik had dit topic al verwacht (: ik wandel rond sinds ergens november 2025. Edit: ik wandel natuurlijk niet rond in de toekomst (zou wel gaaf zijn!) maar sinds 2015.

    Haha, had Emma me vanmorgen er niet op gewezen dan was ik het waarschijnlijk vergeten! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    FinnBalor schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zit al zes jaar op Q.

    Dat begint ook al te tellen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat begint ook al te tellen!


    Ja, inderdaad! Maar ik was mijn zesde verjaardag vergeten een paar dagen geleden. Sad.


    16 - 09 - '17

    Weet je nog dat ik je toen in 2012 heb gezegd dat ze nieuwe mods zochten? Dat is me altijd bijgebleven. :'D
    Proficiat, Erica! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juni 2010!
    Kwam hier voor de quizen, op een gegeven moment de fanfics (lezen en schrijven) en nu eigenlijk alleen nog maar voor de chat/het forum.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    FinnBalor schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zit al zes jaar op Q.


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd! ^^
    In oktober zit ik hier 7 jaar. De tijd vliegt.

    Van harte gefeliciteerd! 10 jaar alweer... Kleine users worden groot! :Y)

    Ik ben er inmiddels bijna 9 jaar, dus ik ben net één jaartje jonger. Best een groot deel van onze levens, als je erover nadenkt.


    everything, in time

    Wat leuk dat er nog zoveel hier al jaren rondlopen en het nog niet beu zijn!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury