• Hallo allemaal!
    Ik weet niet of jullie mij nog kennen, ik was hier tot drie jaar geleden best wel actief. Ik had een verhaal waar ik best wel trots op was met de verschrikkelijke titel My Life in Hell. Nou, dat verhaal zingt al drie jaar in mijn hoofd en ik móet en zál het afmaken.
    Nu probeer ik te bedenken hoe ik het verhaal af zal maken, want, geloof het of niet, ik wist nog helemaal niet hoe zou eindigen. Heeft iemand tips voor hoe ik dit verhaal weer op kan pakken? Tips voor het outlinen van een plot? Of andere algemene schrijftips?

    Much obliged!
    Anneke/Asgard


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Hallo allemaal!
    Ik weet niet of jullie mij nog kennen, ik was hier tot drie jaar geleden best wel actief. Ik had een verhaal waar ik best wel trots op was met de verschrikkelijke titel My Life in Hell. Nou, dat verhaal zingt al drie jaar in mijn hoofd en ik móet en zál het afmaken.
    Nu probeer ik te bedenken hoe ik het verhaal af zal maken, want, geloof het of niet, ik wist nog helemaal niet hoe zou eindigen. Heeft iemand tips voor hoe ik dit verhaal weer op kan pakken? Tips voor het outlinen van een plot? Of andere algemene schrijftips?

    Much obliged!
    Anneke/Asgard

    Kijk eens even in dit topic, hier staan veel tips!


    oi, suzy

    O, super. Dank je wel! :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Het klinkt nogal stom, maar schrijf het gewoon haha. Zeker als het verhaal al zo lang in je hoofd zit! Er zit wel een verschil in je verhaal oppakken en herschrijven, maar in beide gevallen kan het geen kwaad om te kijken naar eventuele fouten. Ik ben geen geweldige adviesgever, maar anders kijk je eens naar de video's van Jenna Moreci. Zij heeft een heleboel goede tips :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dank je voor de tip! Ik kende haar nog niet.
    En ik moet inderdaad maar gewoon beginnen, denk ik xD Eigenlijk wil ik het verhaal zoals het nu op Quizlet staat gewoon afmaken en dan kijk ik daarna wel wat ik eraan wil veranderen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?