• ... ik heb weer iets gemaakt. *O* Ik wilde per se iets maken, maar ik had echt geen idee wat. Ik had nog veel ijsstokjes liggen die ik ooit had gekocht. Ik begon gisteren er zomaar iets van te maken en uiteindelijk is het een piano (opberg)bakje geworden. :') Dit is 100% gemaakt van ijsstokjes. :Y) Dus wat vinden jullie ervan? ^^



    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 22:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zou er nooit opkomen om iets te doen met ijsstokjes, haha. Heel leuk gemaakt!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Boku schreef:
    Ik zou er nooit opkomen om iets te doen met ijsstokjes, haha. Heel leuk gemaakt!


    Haha, ik heb ooit een wensput van ijsstokjes gemaakt. Daar had ik ooit ook een topic over gemaakt hahaha. Dank je! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Zoals gewoonlijk hartstikke leuk. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat een origineel idee! Ziet er leuk uit!

    @Papiliones dank je wel, Filiz!
    @Chilton dank je! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Heel erg origineel en ook leuk!


    16 - 09 - '17

    Hoe bedenk je dit soort dingen eigenlijk? Hoe link jij 'ijsstokje' aan 'piano'. Ik vind dat zo knap he hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Seaworth schreef:
    Hoe bedenk je dit soort dingen eigenlijk? Hoe link jij 'ijsstokje' aan 'piano'. Ik vind dat zo knap he hahaha


    Ik speel zelf piano en toen ik de ijsstokjes zo naast elkaar had gezet, vond ik de stokjes op toetsen lijken hahaha. Dank je, heel lief haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Dat is zo schattig!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha wat gaaaf!! Hoe kom je aan zoveel ijsstokjes btw? Gewoon flink dooreten? :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Haha wat gaaaf!! Hoe kom je aan zoveel ijsstokjes btw? Gewoon flink dooreten? :P


    Haha, dank je! Nee, je kon ze gewoon halen bij de Action enzo. :p

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 10:31 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Bedankt allemaal ^^


    The sun will rise and we will try again.